Estetyczna świeżość
Bez względu na to, czy zdecydujemy się na restaurację czy bar szybkiej obsługi, kupno lady chłodniczej będzie koniecznym wydatkiem - mniejszym lub większym.
Niedużą nadstawkę na kilka produktów można kupić już za ok. 2,5 tys. zł. Ale profesjonalny ciąg chłodniczy może kosztować nawet 150 tys. zł. Wielkość wydatków zależy od naszych potrzeb, a zatem liczby klientów, których zamierzamy obsłużyć.
Wybór u producentów jest szeroki: stoły chłodnicze, mroźnicze, piekarnicze, nadstawki chłodnicze, lady sałatkowe, szafy chłodnicze itp. Większość urządzeń jest ze stali nierdzewnej, która cieszy się największą popularnością. Nie tylko przechowują bezpiecznie żywność, ale również mają estetyczny, modny wygląd i są praktyczne. Można je łączyć w szeregi i są łatwo dostępne na rynku. Bez problemu można je również dostosować do estetyki lokalu, ponieważ można je zabudowywać innymi materiałami, np. drewnem.
Jeśli nastawiamy się na bar szybkiej obsługi, szerokie lady chłodnicze mogą okazać się zbędne. Tu najważniejsze jest urządzenie do przechowywania sałatek, napojów butelkowych i gotowych deserów. Taki sałatkowy bar może nas kosztować ok. 3 tys. zł i najczęściej jest eksponowany na ladzie obok kas. Szklana obudowa pozwala klientowi dokładnie zapoznać się z oferowanym produktem.
W tradycyjnej restauracji wymagania dotyczące urządzeń chłodniczych są większe, a zatem i droższe. Profesjonalny ciąg chłodniczy to wydatek kilkudziesięciu tysięcy złotych, a czasem przekraczający 100 tys. zł. Ostateczna cena zależy przede wszystkim od rodzaju produktów, które zamierzamy eksponować, wystroju lokalu, jego wielkości i spodziewanej liczby klientów.
(mdk)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej