Abc własnej firmy

Skuteczna i tania reklama małej firmy
zarządzanie firmą | 08.06.2015

Skuteczna i tania reklama małej firmy

Bez względu na to, jaki biznes otwierasz, potrzebna jest ci reklama. Sztuką jest dać się zauważyć, nie idąc przy tym z torbami. Podpowiadamy, jak to zrobić.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ Arrow
Dobry szef, lepszy pracownik
zarządzanie firmą | 22.08.2006

Dobry szef, lepszy pracownik

Według książki Jak być wielkim szefem Jeffreya J. Foxa, dobry szef pobudza pracowników do działania. A gdy oni lepiej pracują, to firma...

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ Arrow
Sprzedawca musi zaskakiwać klienta
zarządzanie firmą | 10.09.2009

Sprzedawca musi zaskakiwać klienta

Nowoczesny sprzedawca musi przełamywać schematy i ciągle zaskakiwać klienta. Tylko wtedy będzie mógł zwiększyć skuteczność swoich...

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ Arrow
Wizyta z wizytówką
zarządzanie firmą | 26.09.2006

Wizyta z wizytówką

Wizytówka tworzy wizerunek naszej firmy. Dlatego tak ważne jest, jak wygląda i co na niej napiszemy.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ Arrow
Zarabiaj na stronie internetowej
zarządzanie firmą | 07.05.2012

Zarabiaj na stronie internetowej

Strona WWW to wizytówka firmy. W XXI wieku każdy powinien ją posiadać, żeby zaprezentować swoją ofertę. Na projektowaniu stron...

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ Arrow
Negocjuj z zasadami
zarządzanie firmą | 10.09.2009

Negocjuj z zasadami

Negocjacje są nieodłącznym elementem biznesu. Przedstawiamy zasady, które obowiązują podczas rozmowy kontrahentów.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ Arrow
Coaching - szkolenie wyższego szczebla
zarządzanie firmą | 10.09.2009

Coaching - szkolenie wyższego szczebla

Dochodzenie do sukcesu wymaga ciągłego treningu. Najzdolniejsi powinni uczyć się z osobistym trenerem. Pozostali muszą czytać książki lub...

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ Arrow
Tajnos Zakupos
zarządzanie firmą | 28.05.2009

Tajnos Zakupos

Klient przychodzi do sklepu odzieżowego: ubrania mu się podobają, ma pieniądze, mimo to nic nie kupuje. Prawdopodobnie zniechęciła go...

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ Arrow
Jakość sprawdzaj za plecami
zarządzanie firmą | 02.11.2005

Jakość sprawdzaj za plecami

Każdy przedsiębiorca musi pamiętać, że u żadnego klienta nie ma szans na "drugie pierwsze wrażenie".

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ Arrow
Czarna broń, tajna broń
zarządzanie firmą | 10.09.2009

Czarna broń, tajna broń

Agencje public relations niechętnie przyznają się do uprawiania tzw. „czarnego PR”. Klient zamawia poprawę swojego wizerunku, ale metodą...

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ Arrow
Jak cię widzą, tak cię kupują
zarządzanie firmą | 09.09.2009

Jak cię widzą, tak cię kupują

Dlaczego ludzie bez problemów rozpoznają daną markę? I na dodatek mają do niej zaufanie? Ogromny wpływ na ludzi ma logo - atrakcyjność...

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ Arrow
Sprzedaż kontra skuteczność
zarządzanie firmą | 27.05.2009

Sprzedaż kontra skuteczność

Struktura sprzedaży to nie wszystko. Liczy się też skuteczność, czyli ilu klientów odwiedzających sklep naprawdę dokonuje zakupów.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ Arrow
Lojalka dla klienta
zarządzanie firmą | 09.09.2009

Lojalka dla klienta

Dobry program lojalnościowy nie jest krótkotrwałym romansem z klientem.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ Arrow
Majątek ucieka na zaplecze
zarządzanie firmą | 10.09.2009

Majątek ucieka na zaplecze

Zbyt duża ilość towaru w sklepowym magazynie może doprowadzić właściciela do bankructwa.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ Arrow
Spokojnie, to tylko nowa marka
zarządzanie firmą | 09.09.2009

Spokojnie, to tylko nowa marka

Zmiana marki może być powierzchowną modyfikacją albo rewolucją. We franczyzie towarzyszy przejściom i migracjom między sieciami.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ Arrow
Sprzedawca bezbłędny
zarządzanie firmą | 10.09.2009

Sprzedawca bezbłędny

Standaryzacja obsługi pozwala na uniknięcie błędów w sprzedaży i utrzymanie najlepszych klientów.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ Arrow
Sztuka robienia szumu
zarządzanie firmą | 09.09.2009

Sztuka robienia szumu

Public Relations to działania, które promują firmę w mediach. Dobry kontakt z dziennikarzami gwarantuje jej rozgłos i popularność, a co za...

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ Arrow
Walcz o swoje, ale dbaj też o innych
zarządzanie firmą | 10.09.2009

Walcz o swoje, ale dbaj też o innych

Być uległym jak baranek i godzić się na wszystkie propozycje partnera czy też twardo jak skała stać przy swoim stanowisku? Którą ze...

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ Arrow
Zapach wciąga
zarządzanie firmą | 10.09.2009

Zapach wciąga

Aromamarketing to nic innego jak wodzenie klientów za nos. Rozpylanie kompozycji zapachowych w sklepie lub restauracji może poprawić wyniki...

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ Arrow
Zysk ma swój zapach
zarządzanie firmą | 09.09.2009

Zysk ma swój zapach

Handlowcy znaleźli nową broń, dzięki której ustrzelą większą liczbę klientów, a w kasach zwiększą się utargi. Ta broń to marketing...

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ Arrow
Muzyka to też produkt
zarządzanie firmą | 10.02.2009

Muzyka to też produkt

Za jej użytkowanie również należy płacić. Jakie są więc zasady legalnego odtwarzania muzyki przez podmioty gospodarcze?

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ Arrow
Muzyka wyciąga z portfela
zarządzanie firmą | 09.09.2009

Muzyka wyciąga z portfela

W nowoczesnym biznesie muzyka jest niezbędnym i skutecznym narzędziem sprzedaży.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ Arrow
Na dobry początek: karta dań
zarządzanie firmą | 27.05.2009

Na dobry początek: karta dań

Dobrze skonstruowane menu to połowa sukcesu. Druga połowa leży w umiejętnym przedstawieniu go klientom restauracji.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ Arrow
Archiwum jak sejf
zarządzanie firmą | 10.09.2009

Archiwum jak sejf

Informacje i dane to najcenniejsze aktywa współczesnych przedsiębiorstw. Są jednak narażone na wiele niebezpieczeństw.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ Arrow
Mikołaj na półce przynętą na haczyku
zarządzanie firmą | 09.09.2009

Mikołaj na półce przynętą na haczyku

Czas zbliżających się Świąt to dla kupców najlepszy moment, żeby podwoić obroty ze sprzedaży. Dlatego przygotowania do szczytu sprzedaży...

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ Arrow
Klinem w przedsiębiorcę
zarządzanie firmą | 13.02.2013

Klinem w przedsiębiorcę

Klin podatkowy, czyli pozapłacowe koszty pracy, to zmora przedsiębiorców. Dlatego wielu zatrudnia pracowników na umowach cywilnoprawnych.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ Arrow
Wynagrodzenia prześwietlone
zarządzanie firmą | 18.01.2013

Wynagrodzenia prześwietlone

Pensja w wysokości 2,5 tys. zł kosztuje pracodawcę dodatkowe 1,7 tys. zł. Podpowiadamy, jak przeliczać brutto na netto w umowie o pracę.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ Arrow
Nagroda za dzieło
zarządzanie firmą | 13.03.2013

Nagroda za dzieło

Osoba wykonująca pracę wyłącznie na podstawie umowy o dzieło, nie podlega ubezpieczeniom społecznym.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ Arrow
Spieszmy się kochać pracowników, tak szybko odchodzą...
zarządzanie firmą | 10.09.2009

Spieszmy się kochać pracowników, tak szybko odchodzą...

Powyższy tytuł, który jest parafrazą znanego cytatu księdza Twardowskiego dedykuję wszystkim zatwardziałym i niedowidzącym szefom.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ Arrow
Bizneswoman z dzieckiem
zarządzanie firmą | 16.08.2014

Bizneswoman z dzieckiem

Co powinna wiedzieć kobieta prowadząca działalność gospodarczą wybierająca się na zasiłek macierzyński?

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ Arrow
Jak być dobrym szefem
zarządzanie firmą | 23.11.2019

Jak być dobrym szefem

Dobre wykształcenie i bogate doświadczenie to za mało, żeby być dobrym prezesem. Dziś na równi z wiedzą liczą się umiejętności...

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ Arrow