TEST: Czy nadszedł już czas na sprzedaż Twojej franczyzy?
Twoja firma odniosła sukces na rynku? Chciałbyś podzielić się nim z innymi i myślisz jak przekształcić biznes we franczyzę? Nie jesteś jednak pewien czy to właściwy moment i nie wiesz jak się do tego zabrać?
Test jest przeznaczony dla przedsiębiorców, którzy myślą o stworzeniu systemu franczyzowego i ma pomóc im stwierdzić czy rzeczywiście są już do tego przygotowani. Nie każdy bowiem sukces w biznesie można przekształcić w licencję franczyzową. Pytania i sugestie zawarte w tym teście mają za zadanie uświadomić zakres obowiązków i skalę trudności, ale także i szanse stojące przed przyszłymi franczyzodawcami.
To jest test, którego wyniki ocenisz sam i na ich podstawie zbliżysz się do podjęcia odpowiedzialnej decyzji. Najpierw przeczytaj uważnie pytania, zastanów się, a później napisz na kartce – sam dla siebie - szczere odpowiedzi.
Po kliknięciu kursorem na pytanie, ukaże się sugestia doradców PROFIT system, jak należałoby odpowiedzieć na dane pytanie.
Pytania testowe
- Czy zgłosił się do mnie ktoś kto chciałby prowadzić taki biznes jak mój?
- Czy rzeczywiście mój biznes charakteryzuje się trwałą zyskownością?
- Co wiem o franczyzie?
- Czy będę w stanie przygotować pakiet franczyzowy?
- Czy opracowałem reguły, które staną się częścią podręcznika operacyjnego?
- Czy jestem w stanie określić wielkość opłat franczyzowych?
- Czy uda mi się opracować wzorcową umowę franczyzową dla mojego systemu?
- Czy uda mi się dotrzeć do potencjalnych franczyzobiorców i wybrać właściwe osoby?
- Czy potrafię stworzyć dobrą kampanię reklamową i PR?
- Czy będę potrafił egzekwować reguły nałożone na moich franczyzobiorców?
Jeśli chcesz uzyskać odpowiedzi na te pytania i inne informacje dotyczące franczyzy, umów się na niewiążące spotkanie z naszymi konsultantami. Wypełnij i wyślij formularz kontaktowy, napisz na adres doradztwo@profitsystem.pl lub zadzwoń +48 22 5608044 lub +48 22 5608045.
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.


