Aktualności
Samochody w sieci
Carspot.pl zrzesza wypożyczalnie samochodów z całej Polski. Pomoże też tym, którzy dopiero chcą rozpocząć przygodę z tym biznesem.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Rok pełen zmian
Wprowadzenie oferty franczyzowej, rebranding i zmiana nazwy – działo się w tym roku pod szyldem Dominium. O zmianach opowiada Małgorzata...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zarabiać (na) pięknie
Firma Silcare chce otwierać we franczyzie drogerie i wyspy handlowe.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Restauracja w klimacie PRL-u
Na franczyzowy rynek weszła Setka Bar Polski Ludowej, która łączy zalety kilku konceptów gastronomicznych, w tym fast foodu, pijalni oraz...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Magister we franczyzie
Piotr Ciężak o franczyzie napisał pracę magisterską. Teraz sam został franczyzobiorcą i prowadzi wyspę handlową Doctor Candy.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Capital Realty ma chrapkę na Europę
Litewska sieć biur nieruchomości chce zdobyć uznanie za granicą. Na razie poszuka franczyzobiorców w polskich miastach powyżej 200 tys....
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Carrefour idzie drogą Żabki
Francuska marka rozpoczyna rozwój sieci w modelu ajencyjnym. Do końca roku chce mieć 10 takich sklepów.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Rok pod znakiem makaronu
Makarun Spaghetti and Salad zamyka rok z liczbą 12 lokali na koncie.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Wiedza w parze z doświadczeniem
O rozwoju branży spożywczej i „dom i ogród” opowiada Eliza Orepiuk-Szymura, kierownik dyrekcji komunikacji i informacji Grupy Muszkieterów.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Przemyślana współpraca
Anna Szul o inwestycji w DepilConcept myślała już trzy lata temu. Ale ówczesny boom na gabinety fotodepilacji odwiódł ją od tego pomysłu....
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Kurs na zagranicę
Coccodrillo kończy rok liczbą 233 salonów w całej Polsce. Teraz chce mocniej postawić na rynki zagraniczne.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Tortilla na wynos
Western Tortilla to koncept gastronomiczny nastawiony na sprzedaż jedzenia na wynos. Kwota potrzebna na start to 15 tys. zł.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza z empatią
Kobieta po przejściach, która najlepiej zrozumie emocje i problemy klientów, to idealna franczyzobiorczyni firmy Kobieta i Rozwód.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zdrowe zyski
Franczyzobiorca SpinaliS zarabia na prowizji od sprzedaży krzeseł zdrowotnych. Licencja dająca wyłączność na województwo kosztuje 25 tys. zł.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Licencja w prezencie
Zwolnienie z opłaty wstępnej i przez trzy miesiące z opłat miesięcznych – to promocyjna propozycja Express Chicken dla nowych...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Od przedszkola do gastronomii
Magdalena Kielesz od sześciu lat wraz ze swoim partnerem zarządza niepublicznym przedszkolem. Para postanowiła rozszerzyć działalność, tym...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Drzwi do biznesu
Franczyzodawca Drzwi.pl twierdzi, że inwestycja w salon sprzedaży marki zwraca się zazwyczaj już po pół roku. Na start potrzeba 50 tys. zł.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Karma z górnej półki
Rozwój segmentu karm premium dla psów i kotów wymaga zapewnienia odpowiednio silnej sieci sprzedażowej - mówi Piotr Cieślik z firmy Husse.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Burgerownie rosną w siłę
Bobby Burger planuje w ciągu trzech lat zbudować sieć liczącą sto lokali. Na razie ma ich 30.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Leki na licencji
Franczyzodawca Nowej Farmacji podsumowuje 2015 rok i snuje plany na kolejny. Ma być więcej otwarć.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises
No featured franchises