Aktualności

Zdążą przed EURO?
Belgian Beer Cafe zapowiada otwarcie dwóch restauracji. Polscy amatorzy złotego trunku odwiedzą pierwsze lokale już w czerwcu.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Kosmetyczne menu
Nie wystarczy otworzyć salon kosmetyczny, żeby zarobić. Trzeba stale uaktualniać ofertę, bo to klientki decydują o popularności zabiegów -...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Kwiatoteka rusza na łowy
Kwiaciarnia chce upolować ukraińskich klientów, polskich franczyzobiorców oraz holenderskiego importera kwiatów.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Z kiosku do fast foodu
Spółka Eurokiosk wprowadza nową markę gastronomiczną. Euro-Snack pojawi się w Poznaniu.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Nasze drogie dzieci
Przedszkola językowe Kidzcorner będą powstawać w zamożnych dzielnicach dużych miast.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Carrefour ściął prezesa
Carrefour odnotował spadek sprzedaży. Zarząd spółki wyciągnął konsekwencje.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Wyspa to za mało
Zapachy sprzedawane przez Aromanti nie mieszczą się już na stoiskach. Firma zdecydowała się otwierać sklepy.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes dla zabawy
W 2012 Best4youKids otworzy trzy nowe sale zabaw dla dzieci. Wakacje i ferie to najlepszy okres dla firmy.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Czysty biznes
Wielu franczyzobiorców prowadzi po kilka placówek. Doświadczenie zdobyte w jednym sklepie przydaje się w kolejnych – mówi Ewelina Kozioł,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Carrefour na jeden raz
McDonald’s jest zadowolony z otwarcia restauracji w Carrefourze, ale powtórki na razie nie planuje.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyzobiorca w przedszkolu
Szkoły językowe Early Stage poszerzyły swoją ofertę o kursy dla przedszkolaków. Tym samym wzrosła liczba potencjalnych klientów.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Dużych miast nie oddamy
Oferta franczyzowa sklepów z kosmetykami L’Occitane skierowana jest do średniej wielkości miast. Duże aglomeracje firma zostawia dla siebie.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Versace w sklepach Rosenthala
Partnerzy firmy Rosenthal, producenta porcelany sprzedają zastawę zaprojektowaną przez Versace i Warhola.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Czy zniknie marka Coffeheaven?
Kawiarnia Coffeeheaven, która do tej pory działała w warszawskiej galerii Wola Park zmieniła logo na Costa Coffee. Czy to początek większych...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyzobiorca sprzeda więcej
Ostatniemiejsca.pl ograniczają własną sprzedaż usług turystycznych przesuwając ją do biur partnerów.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Transmisja w HD
Relacje z dużych imprez sportowych wpłyną na wzrost sprzedaży w branży RTV/AGD - twierdzi Krzysztof Janiec, kierownik działu rozwoju sieci...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zarobić na sąsiadach
Sąsiedztwo wielu przedsiębiorstw pozwala zwiększyć obroty partnerów Suder, firmy świadczącej usługi teleinformatyczne.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Za dużo salonów depilacji
W Warszawie zamknęło się już kilka salonów fotodepilacji. Yasumi Epil zapewnia, że wie, jak chronić swoich partnerów przed konkurencją.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Terytorium dla Teletorium
Wyspa w centrum handlowym to najlepsza lokalizacja dla sprzedawców telefonów, którzy działają pod logo Teletorium.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Złote czasy dla franczyzy
European Capital Group, spółka zajmująca się pośrednictwem w handlu złotem i srebrem, pozyskuje doradców finansowych.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

New York Pizza Department
Pizzerie

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Alior Bank Partner
Placówki bankowe