Aktualności

Sieci rosną
Accor chwali się wzrostem przychodów, a Meet & Fit – Slow Food Burgers i Bricomarche kolejnymi otwarciami. Przegląd tygodnia 18-25 lutego.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zyski z kursów i korepetycji
Dzieci uczące się w szkołach publicznych mają braki wiedzy. Dlatego zainteresowanie zajęciami Galileusza jest coraz większe.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Burgery przynoszą zyski
Dobra Buła startuje z franczyzą. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Stabilny biznes
Franczyzobiorca Carrefoura zamienił restaurację na sklep spożywczy. Po pół roku współpracy myśli o otwarciu kolejnego.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Nowy model na nowe czasy
– Warsztaty edukacyjne to obecnie najbardziej pożądany produkt spośród tych, które proponujemy. Dlatego to na nich chcemy opierać...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes w parze
Agnieszka Kominek-Polender z mężem Dawidem wspólnie prowadzą oddział franczyzowy Stava. Jak się pracuje razem z małżonkiem?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza pączkarni – przegląd sprawdzonych pomysłów na biznes
Pączki sprzedają się nie tylko w Tłusty Czwartek. Jak otworzyć i z sukcesem prowadzić pączkarnię?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyzodawca rozwija sieć bankową
W ostatnich miesiącach ubiegłego roku blisko 50 partnerów dołączyło do sieci Alior Banku lub zdecydowało się na otwarcie kolejnej placówki.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyzodawca zmienia model biznesowy
Edukido proponuje nowy model współpracy franczyzowej, w oparciu o jednorazowe warsztaty. Co się zmienia?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zarabiamy na sprzedaży pączków
– Na zwrot z inwestycji w pączkarnię można liczyć już po trzech miesiącach od jej otwarcia – mówi Szymon Pelczyk, właściciel sieci...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Wnętrze ma znaczenie
Homla kieruje swoją ofertę franczyzową do mniejszych i średnich miast, liczących powyżej 30 tys. mieszkańców.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Mobilne zakupy w dobie inflacji
W mniejszych miejscowościach konsumenci ograniczają zakupy spożywcze do najpotrzebniejszych produktów. Jak sobie radzą sklepy ABC na kołach?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Marketing bez regionalizacji
Partnerzy Agencji Wirtualnej mogą szukać klientów w całym kraju. Jak sobie radzą?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pora na lody
Beza Krówka zapewnia, że jej oferta franczyzowa jest bardzo elastyczna. Swoją sieć lodziarni opiera głównie na punktach sezonowych.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Inwestycja w sklep spożywczy
– Czas spowolnienia to najlepszy moment na inwestycje. A branża spożywcza nadaje się do tego najlepiej – mówi Iwona Pawleczyk, prezes...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes z pasją
Jakub Andruszkiewicz prowadzi trzy punkty pod szyldem Dr Konopny. Jak idzie mu biznes?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Ustawy nie ma, Kodeks działa
Już kilkanaście tysięcy franczyzobiorców jest objętych gwarancjami Kodeksu Dobrych Praktyk we franczyzie. Po tym jak Kodeks podpisał...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Nagrodzeni franczyzobiorcy
Zakończyła się II edycja inicjatywy Żabki „Liga Mistrzów Jakości”. W ramach konkursu nagrodzonych zostało ponad 2,4 tys....
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sushi we franczyzie – przegląd sprawdzonych pomysłów na biznes
Moda na sushi wśród Polaków nie przemija. Jak otworzyć własny sushi-bar we franczyzie?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Otwieramy salon z wyposażeniem łazienek
BLU w tegorocznych planach ma rozwój sieci w miastach liczących powyżej 100 tys. mieszkańców. Ile trzeba zainwestować w salon z...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses