Aktualności
Teletorium w abonamencie
TelForceOne, właściciel sieci salonów Teletorium, podpisze umowę z jednym z operatorów telefonii komórkowej na sprzedaż abonamentów.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Z biznesem do ślubu
Firma Vivien Vigo, producent sukien ślubnych, rozwija sieć salonów mody ślubnej w Polsce.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Polskie Jadło urośnie
Grupa Kościuszko przyspiesza z rozwojem sieci. Pomóc w tym ma kapitał pozyskany z giełdy.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJLotos powiększa sieć
Kilkanaście nowych stacji paliw zlokalizowanych przy najbardziej ruchliwych polskich trasach planuje wybudować do końca roku Lotos Paliwa.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Eurobank ma 50 placówek partnerskich
Rok po otwarciu pierwszej bankowej agencji, eurobank uruchomił 50 placówkę działającą na zasadzie franczyzy.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Kolorowe jeansy podbiją Polskę
W tym roku pod szyldem Cross powstało już pięć nowych sklepów. W najbliższych tygodniach otwarte zostaną dwa kolejne.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Rzeszów po raz trzeci
Pod koniec ubiegłego miesiąca Coccodrillo, producent odzieży i obuwia dla dzieci w wieku do 14 lat, otworzył kolejny sklep franczyzowy w...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJVobis wybiera się za granicę
Vobis, sieć sprzedaży sprzętu IT, planuje ekspansję za granicę. Pierwsze własne sklepy firmy mają zostać otwarte w drugiej połowie roku w...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Priorytet to sklepy specjalistyczne
W br. Liberty zamierza otwierać przede wszystkim specjalistyczne punkty sprzedaży.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJPostawić na jedną markę
O kierunkach rozwoju w branży odzieżowej mówi Mateusz Monica, menadżer ds. franczyzy 4F.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
DDD przekroczyło dwudziestkę
Sieć planuje podwojenie liczby sklepów do końca 2008 roku.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Muszkieterowie po raz 170
W połowie marca powstał supermarket Intermarche w Wołowie.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
CroppTown wyrobił normę
W ciągu czterech lat działalności sieć CroppTown uruchomiła ponad 100 sklepów z odzieżą tej marki.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Na wspólnych zasadach
Komputronik ujednolica sieć. Celem zmian ma być standaryzacja sklepów funkcjonujących w sieci.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
House coraz silniejszy za granicą
Artman, właściciel odzieżowej marki House, chce w tym roku otworzyć poza Polską ponad 40 nowych sklepów. Głównym rynkiem inwestycji ma...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Poślubić franczyzę
Ślubna Pracownia, firma zajmująca się organizacją ślubów i wesel, jako pierwsza z branży rozwija się poprzez franczyzę.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJSklep uszyty na miarę
Czy franczyza odzieżowa to bezpieczny przepis na sukces? Mówi Marcin Jarzyna, dyrektor handlowy Logoshop.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pierwsze umowy dla szkoleniowców
House of Skills, masterfranczyzobiorca Sandler Sales Institute, otworzył pierwsze w Polsce regionalne biura w woj. śląskim i kujawsko-pomorskim.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
LogoShop powiększa się o trzy sklepy
Dwie placówki, działające na zasadach franczyzy, otwarto już Międzyzdrojach i Przemyślu. Jeszcze w marcu powstanie kolejny sklep – w...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Ruch poszedł na zakupy
Po przejęciu ośmiu kawiarni Tchibo w ubiegłym roku, Ruch powiększa swoją sieć i-coffee o kolejne lokale, tym razem Mercer’s Coffee.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Żabka
Sklepy typu convenience

4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

New York Pizza Department
Pizzerie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi