Pytanie tygodnia

Musimy działać razem
– Staramy się wspólnie z naszymi franczyzobiorcami opracowywać nowe modele biznesowe – mówi Tomasz Wasiucionek, dyrektor handlowy...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes odporny na kryzys
Sweet Gallery udowadnia, że jest przygotowana na czasy kryzysu i właśnie teraz otwiera nowe punkty i zwiększa sprzedaż. O sukcesie firmy...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pracujemy nieustannie
– Firmy, które inwestowały w nowoczesne narzędzia, mogą działać sprawnie również w czasie pandemii – mówi Jacek Byliński, prezes...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Gastronomia się nie podda
– Po epidemii przedsiębiorcy będą szukać pomysłów na biznes o niższych nakładach inwestycyjnych – mówi Wojciech Goduński, ...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Żabka trzyma tempo
O nowej ofercie franczyzowej Żabki i radzeniu sobie w czasach pandemii opowiada Sebastian Bielawski, dyrektor Departamentu Rozwoju i Wsparcia...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Model finansowy daje zarobić
– Solidny model finansowy daje pewność franczyzodawcom, że ich oferta się sprzeda – mówi Karol Kaczmarek, doradca we franczyzie PROFIT...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyzodawca pracuje
– Opracowaliśmy program wsparcia dla franczyzobiorców, przesuwając największe płatności w czasie i redukując część z nich – mówi...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza jako bezpieczna przystań
– Kryzys nie zmiecie franczyzy z powierzchni Ziemi. Gdy pandemia wygaśnie, franczyzodawców mogą czekać złote czasy – mówi Grzegorz...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Restauracje w obliczu pandemii
O zmianach w restauracjach, które mają zniwelować skutki pandemii opowiada Łukasz Błażejewski, dyrektor generalny 7 Street i Meet & Fit.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Jak zarobić na strzyżeniu?
– W Polsce działa jedynie 300 salonów barberskich. Nisza związana z profesjonalnym fryzjerstwem męskim jest ogromna – mówi Aleksander...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zjeść ciastko i… mieć biznes
– Fit Cake to nie tylko pomysł na firmę, to również styl życia – mówi Ewelina Choińska, współwłaścicielka marki Fit Cake.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Jak zarobić na studiu fitness?
– Najwięcej studiów EMS jest w Krakowie. Uważamy, że w innych polskich miastach będą one równie znane – mówi Bartłomiej Stanek,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Profity z ekologii
– Franczyzobiorca, który sprzeda 15 jednośladów elektrycznych jest w stanie wypracować ponad 5,5 tys. zł netto zysku miesięcznie – mówi...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Dobre jedzenie to podstawa
– Polacy coraz chętniej sięgają po rzeczy z wyższej półki cenowej, także w gastronomii – mówi Daniel Załupka, franczyzodawca The...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zmywanie graffiti pomysłem na biznes
– Nasz partner nie musi martwić się o konkurencję. Niewiele firm zajmuje się profesjonalnym usuwaniem graffiti – mówi Agnieszka Chmiel,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zyski ze stolarstwa
– Mniej więcej po pół roku prowadzenia działalności nasz franczyzobiorca może liczyć na ok. 15 tys. zł netto miesięcznego zysku –...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pizzeria pod klucz
– Wprowadziliśmy nowy model pizzerii, w formacie kontenera gastronomicznego, który dostarczamy gotowy do pracy – mówi Tomasz Jench,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza dla każdego
– Mamy wśród franczyzobiorców pracowników korporacji, księgową czy przedsiębiorców, którzy mają też inne biznesy – mówi Rafał...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyzobiorca ma wybór
– Połowa pośredników nieruchomości zamyka swoją działalność po pierwszym roku. Znamy przyczynę – mówi Joanna Biskupska, konsultant...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zdrowa Krowa się zmienia
– Nasz format ewoluuje: nie jesteśmy już burgerownią, ale restauracją – mówi Robert Kuc, franczyzodawca marki Zdrowa Krowa.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses