Pytanie tygodnia

Sklep z wieloma markami
– Przyszli franczyzobiorcy marki GPoland mają do wybory aż cztery modele współpracy – mówi Monika Szurgot, menedżer ds. rozwoju GPoland.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Interes rośnie w siłę
– Do końca 2019 roku zamierzamy otworzyć kolejnych 10 punktów franczyzowych – mówi Michał Schnell, założyciel Agencjawirtualna.pl.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Polacy budują, branża zarabia
– Co roku otwieramy blisko 30 nowych placówek – mówi Beata Radek, dyrektor ds. rozwoju PSB Mrówka.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Interes pompowany helem
– Obroty pracowni balonowej, z samej sprzedaży detalicznej, wynoszą 15-20 tys. zł miesięcznie – mówi Tomasz Podgórski, specjalista ds....
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zarabiaj na leasingu
– Początkowa kwota inwestycji w nasz biznes wynosi 8 tys. zł – mówi Katarzyna Hoffmann, dyrektor sieci zewnętrznej Aureus Leasing Partner.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Partnerzy poszukiwani
– Idealny partner powinien mieć doświadczenie w branży kosmetycznej i w biznesie – mówi Eva Farkas, przedstawicielka węgierskiej marki...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Korzyści dla partnera
– Placówki partnerskie otwieramy w miastach, w których widzimy potencjał na rozwój – mówi Anna Gniatkowska, dyrektor Biura Rozwoju...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sposób na konkurencję
– Nasi partnerzy zarabiają na prowizji od sprzedanych produktów, a my zapewniamy wypłatę prowizji od ręki – mówi Renata Grzejszczyk z...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Obiecująca perspektywa
– Osoba zainteresowana wejściem we współpracę z Fines powinna mieć na inwestycję 10 tys. zł – mówi Piotr Przedlacki, prezes zarządu...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Korzystają na zmianach w oświacie
– W naszych placówkach nie brakuje klientów, nawet w wakacje – mówi Albert Pietras, właściciel Edu Szkoła Szybkiego Czytania i Technik...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zarabiaj na reklamie
– Widzimy duże zainteresowanie naszą branżą. Rośnie świadomość klientów na temat tego, jak istotny dla każdej firmy jest marketing –...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes z masażystkami z Bali
– Pół roku wystarczy, żeby inwestycja w nasz salon się zwróciła. To zasługa masażystek z Bali, które przyciągają klientów –...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Na wsi zaczyna się sezon
– Zwrot z inwestycji w sklep z asortymentem rolniczym następuje średnio po 2-3 latach od otwarcia – mówi Joanna Poniedziałek, kierownik...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
IBinder stawia na rozwój
– Chcemy do końca roku 2019 podpisać umowę z sześcioma franczyzobiorcami iBinder w Polsce – mówi Mariusz Janikowski, specjalista ds....
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes tylko roślinny
– Coraz więcej ludzi interesuje się jedzeniem wegańskim. Dzięki temu rośnie grono naszych potencjalnych klientów – mówi Marcin...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Stawiamy na efektywność
– Nasza franczyza pozwala połączyć nowoczesność z lokalnością – mówi Rafał Obarzanek, dyrektor departamentu programu partnerskiego...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Lokalny biznes
– Do grudnia 2019 roku chcielibyśmy mieć 50 funkcjonujących portali na terenie całego kraju – mówi Mariusz Frej, dyrektor ds. rozwoju...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Trampolina do biznesu
– Poszerzamy ofertę z myślą o kolejnych grupach klientów. Dla dorosłych uruchomimy siłownie, a dla małych dzieci interaktywne parki...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Dobra taktyka
– Dzieci będą rodziły się zawsze, dlatego rynek odzieży dziecięcej jest stabilny – przekonuje Marek Czupryna, prezes spółki Komex.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Licencja bez mięsa
– Coraz więcej osób, nawet takich, które na co dzień spożywają mięso, rozsmakowuje się w naszych wegańskich burgerach – mówi Marcin...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses