Pytanie tygodnia

Stawiamy na franczyzę
– Planujemy mieć sieć liczącą mniej więcej 250 sklepów za pięć lat – mówi Wojciech Kalejta, dyrektor zarządzający Moodo.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Trzy kroki przed konkurencją
– Partnerem do rozmów jest dla nas każdy, ale franczyzobiorcami mogą zostać nieliczni – mówi Leszek Michniak, prezes grupy WGN.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Alkoholowy wyskok Dużego Bena
– Sprzedaż w Dużym Benie jest zazwyczaj większa niż w typowym sklepie monopolowym – mówi Łukasz Juskowiak, dyrektor marketingu konceptu...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Wierni krewetkom
– Zauważyliśmy pojawienie się bezpośredniej konkurencji, ale jak dotąd są to tylko pojedyncze bary – mówi Maciej Frymar,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Towar musi rotować
– Jeśli franczyzobiorca sprzeda 40 proc. towaru znajdującego się w sklepie, resztę wymieniamy na nowy – mówi Magdalena Sulwińska,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Firma na wyspie
– Inwestycja w stoisko z kosmetykami może się zwrócić po dziewięciu miesiącach – mówi Agnieszka Sęczkowska, kierownik ds. rozwoju...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sukces po zdradzie
Nasza franczyza jest dedykowana wyłącznie kobietom. Placówki stają się rentowne już od drugiego miesiąca działalności - mówi Krystyna...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Polacy chcą do agencji
Coraz więcej transakcji w obrocie nieruchomościami przechodzi przez pośredników – mówi Andrzej Jakliński, dyrektor ds. rozwoju sieci i...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Wirujący zysk
O popularności pole dance i planach rozwoju sieci franczyzowej opowiada Jarosław Tomczewski, właściciel marki Lejdis Studio.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Firma z napędem elektrycznym
O planach rozwoju sieci salonów sprzedaży jednośladów elektrycznych i hybrydowych opowiada Jakub Czarny, prezes Scoopper.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Firma bez zmarszczek
O kosmetycznej marce Collagen Cocktail, która chce wejść na polski rynek, opowiadają przedstawiciele węgierskiego konceptu Eva Farkas i Timea...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Łatwiej o własny biznes
O nowych zasadach inwestycji i współpracy w ramach systemu franczyzowego opowiada Bartosz Liszkowski, prezes Ziebart Polska.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sieć dobrze przemyślana
Staramy się do minimum ograniczyć ryzyko nieudanych inwestycji, zwłaszcza we franczyzie – mówi Adam Miłosiński, menadżer ds. rozwoju...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes dla wybranych
Dobranie odpowiednich ludzi to podstawowy czynnik warunkujący powodzenie biznesu - przekonuje Krzysztof Kraicziczek, dyrektor generalny sieci...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Na usługach firm
– Wystarczy 11 tys. zł, żeby otworzyć biuro windykacyjne – mówi Mariusz Pietuszyński, członek zarządu firmy Straetus.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Lody ruszają w teren
Przy dobrej lokalizacji inwestycja w przyczepę z lodami może się zwrócić po jednym sezonie. – mówi Łukasz Przygoda, franczyzodawca marki...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Interes na paczkach
Zapotrzebowanie na przesyłki kurierskie wciąż rośnie – mówi Ireneusz Koniecko, prezes zarządu BTL Logistik.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes zaprogramowany
– Inwestycja w placówkę Gigantów Programowania zazwyczaj zwraca się po 6-8 miesiącach – mówi Radosław Kulesza, współzałożyciel...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Załóż firmę na wsi
Nasza franczyza to stabilny model biznesu, który z powodzeniem sprawdza się w małych miastach i na wsiach – mówi Joanna Poniedziałek,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Współpraca kwitnie
– Co piątego franczyzobiorcę, z którym nawiązaliśmy współpracę w ubiegłym roku, spotkaliśmy na targach franczyzy – mówi Agata...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses