Pytanie tygodnia

Decydujące starcie
Bieżący rok może okazać się przełomowy dla szkół piłkarskich ze względu na Mistrzostwa Świata – mówi Dorota Uciechowska, prezes...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes dla rodziny
Wspólną cechą najlepszych sklepów Majster Plus jest to, że prowadzą je małżeństwa czy wręcz całe rodziny – mówi Marcin...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Własny biznes oddam w dobre ręce
Co drugą polską rodzinną firmę czeka w ciągu najbliższych pięciu lat sukcesja – mówi Adrianna Lewandowska, prezes Instytutu Biznesu...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Ambitne plany dziecięcej marki
Rozwijamy sieć sprzedaży w Polsce i za granicą. Obecnie mamy blisko 20 sklepów m.in. w Czechach, na Ukrainie i Białorusi – mówi Marek...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Klienci chudną, zyski rosną
Coraz więcej kobiet dba o poprawę swojej sylwetki. A to przekłada się na wzrost zainteresowania naszym konceptem – mówi Magdalena Skarbecka...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Droga dopiero się zaczęła
W perspektywie kilku najbliższych lat mocno skupimy się na dalszym rozwoju naszej sieci – mówi Bartosz Chytła, pierwszy wiceprezes zarządu,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Stoiska z sushi
Planujemy do końca 2018 roku podpisać od 30 do 40 umów franczyzowych - zapowiada Renata Kiraga, dyrektor ds. ekspansji Hand Roll Tsuru Sushi.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Krajobraz po bitwie
Branża aptek dochodzi do siebie po zmianach w prawie farmaceutycznym. Co dalej z franczyzą na tym rynku? Pytamy Łukasza Szultkę, koordynatora...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza dla miłośników motoryzacji
Inwestycja w salon auto detailingu zwraca się mniej więcej po upływie 1,5 roku - mówi Bartosz Liszkowski, prezes Ziebart Poland.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes z Tajlandii
Polacy dużo podróżują, poznają nowe smaki, chcieliby je później odnaleźć też w Polsce – mówi Gerald Tomasik, franczyzodawca Chop Chop...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Dla kogo jest franczyza?
Odporność na stres, samodzielność i pewność siebie – oto profil idealnego franczyzobiorcy – mówi Marta Sewerynek-Otwinowska, dyrektor...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Burger na zdrowie
Burger nie należy już dziś do kategorii fast foodów – przekonuje Robert Kuc, franczyzodawca marki Zdrowa Krowa.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Blisko klienta
Nasi partnerzy, nawet jeśli prowadzą po kilkanaście punktów, często osobiście obsługują klientów bo chcą mieć z nimi kontakt – mówi...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Konkurenci do pizzy
Konkurencja wśród pizzerii jest bardzo duża. Przetrwają te, które mają sprawdzony przepis na biznes – mówi Tomasz Jench z New York Pizza...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Strachy na lachy
Cyfryzacji w finansach nie można się bać – mówi Tomasz Pawłowski, dyrektor departamentu sprzedaży sieci franczyzowej Eurobanku.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Znana sieć pizzerii chce nad Wisłę
O planach wejścia do Polski światowej sieci pizzerii Papa John’s opowiada Chris Wynne, dyrektor generalny firmy PJ Western.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Duży może więcej
O przewadze punktów sieciowych nad niezrzeszonymi w branży GSM opowiada Kamil Wiśniewski, franczyzodawca Monument9.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Lodziarnia dla każdego
Nasz koncept idealnie sprawdza się zarówno w małych miejscowościach, jak i dużych miastach – mówi Izabela Urbańska, przedstawiciel sieci...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Tylko najlepsi dostaną pieniądze
Jak zapewnić awans na rynku tłumaczy Marcin Ciesielski, właściciel sieci pizzerii Stopiatka i Red Hot Chicken.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pieniądze na telefony
Potrzeba od 50 do 150 tys. zł, żeby otworzyć punkt z akcesoriami GSM – mówi Jakub Ilczewski, specjalista do spraw rozwoju sieci TeleExpert.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi