Pytanie tygodnia

Decydujące starcie
Bieżący rok może okazać się przełomowy dla szkół piłkarskich ze względu na Mistrzostwa Świata – mówi Dorota Uciechowska, prezes...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes dla rodziny
Wspólną cechą najlepszych sklepów Majster Plus jest to, że prowadzą je małżeństwa czy wręcz całe rodziny – mówi Marcin...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Własny biznes oddam w dobre ręce
Co drugą polską rodzinną firmę czeka w ciągu najbliższych pięciu lat sukcesja – mówi Adrianna Lewandowska, prezes Instytutu Biznesu...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Ambitne plany dziecięcej marki
Rozwijamy sieć sprzedaży w Polsce i za granicą. Obecnie mamy blisko 20 sklepów m.in. w Czechach, na Ukrainie i Białorusi – mówi Marek...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Klienci chudną, zyski rosną
Coraz więcej kobiet dba o poprawę swojej sylwetki. A to przekłada się na wzrost zainteresowania naszym konceptem – mówi Magdalena Skarbecka...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Droga dopiero się zaczęła
W perspektywie kilku najbliższych lat mocno skupimy się na dalszym rozwoju naszej sieci – mówi Bartosz Chytła, pierwszy wiceprezes zarządu,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Stoiska z sushi
Planujemy do końca 2018 roku podpisać od 30 do 40 umów franczyzowych - zapowiada Renata Kiraga, dyrektor ds. ekspansji Hand Roll Tsuru Sushi.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Krajobraz po bitwie
Branża aptek dochodzi do siebie po zmianach w prawie farmaceutycznym. Co dalej z franczyzą na tym rynku? Pytamy Łukasza Szultkę, koordynatora...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza dla miłośników motoryzacji
Inwestycja w salon auto detailingu zwraca się mniej więcej po upływie 1,5 roku - mówi Bartosz Liszkowski, prezes Ziebart Poland.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes z Tajlandii
Polacy dużo podróżują, poznają nowe smaki, chcieliby je później odnaleźć też w Polsce – mówi Gerald Tomasik, franczyzodawca Chop Chop...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Dla kogo jest franczyza?
Odporność na stres, samodzielność i pewność siebie – oto profil idealnego franczyzobiorcy – mówi Marta Sewerynek-Otwinowska, dyrektor...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Burger na zdrowie
Burger nie należy już dziś do kategorii fast foodów – przekonuje Robert Kuc, franczyzodawca marki Zdrowa Krowa.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Blisko klienta
Nasi partnerzy, nawet jeśli prowadzą po kilkanaście punktów, często osobiście obsługują klientów bo chcą mieć z nimi kontakt – mówi...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Konkurenci do pizzy
Konkurencja wśród pizzerii jest bardzo duża. Przetrwają te, które mają sprawdzony przepis na biznes – mówi Tomasz Jench z New York Pizza...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Strachy na lachy
Cyfryzacji w finansach nie można się bać – mówi Tomasz Pawłowski, dyrektor departamentu sprzedaży sieci franczyzowej Eurobanku.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Znana sieć pizzerii chce nad Wisłę
O planach wejścia do Polski światowej sieci pizzerii Papa John’s opowiada Chris Wynne, dyrektor generalny firmy PJ Western.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Duży może więcej
O przewadze punktów sieciowych nad niezrzeszonymi w branży GSM opowiada Kamil Wiśniewski, franczyzodawca Monument9.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Lodziarnia dla każdego
Nasz koncept idealnie sprawdza się zarówno w małych miejscowościach, jak i dużych miastach – mówi Izabela Urbańska, przedstawiciel sieci...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Tylko najlepsi dostaną pieniądze
Jak zapewnić awans na rynku tłumaczy Marcin Ciesielski, właściciel sieci pizzerii Stopiatka i Red Hot Chicken.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pieniądze na telefony
Potrzeba od 50 do 150 tys. zł, żeby otworzyć punkt z akcesoriami GSM – mówi Jakub Ilczewski, specjalista do spraw rozwoju sieci TeleExpert.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses