Pytanie tygodnia

Franczyzodawca jak trener
Sportowcy zdobywają medale, franczyzobiorcy zyski. To ich nagroda – mówi Mariusz Włoczkowski, dyrektor rozwoju DepilConcept.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pośrednicy są w grze
Sytuacja w branży obrotu nieruchomościami jest bardzo dobra - mówi Agata Korzeniewska, dyrektor ds. rozwoju sieci franczyzowej Metrohouse.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza z Ameryki
O tym, że warto zainwestować w koncept franczyzowy, który w Polsce nie ma jeszcze silnej konkurencji opowiada Bartosz Liszkowski, prezes...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Marka ma znaczenie
Często zdarza się, że nasze punkty zarabiają już od pierwszego dnia. Niektóre już po kilku tygodniach pozwalają na zwrot poniesionych...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Czy warto otworzyć myjnię?
Rocznie przybywa u nas około 400 myjni. Biznes ten opłaca się nawet w mniejszych miastach – zapewnia Mariusz Ancerowicz z Euro-Ekol.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Duży rozmiar ma potencjał
Trendy społeczne sprzyjają sieciom odzieżowym z ofertą ubrań w dużych rozmiarach - mówi Anna Bombała, zarządzająca rozwojem marki Ulla...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Rynek w rozkwicie
Na rynku widać rozkwit firm kosmetycznych, oferujących naturalne produkty. Rosnąca konkurencja wcale nie jest złą sprawą – mówi Magdalena...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Eko-kawiarnia w dużym mieście
Satysfakcjonujące nas tempo rozwoju to pięć otwarć rocznie – mówi James Hancock, współwłaściciel sieci kawiarni marki Organic Cofee & more.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zyski z wnętrza
Klienci są skłonni zapłacić więcej, ale oczekują w zamian perfekcyjnego serwisu i wysokiej jakości produktu - mówi Dariusz Hołowaty,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Księgowy z potencjałem
Dzięki franczyzie księgowy na lokalnym rynku może znacznie więcej – mówi Adam Głos, prezes Tax Care.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Firma gotowa na wrzesień
Zależy nam na pozyskaniu franczyzobiorców z północy Polski, przede wszystkim z Trójmiasta – mówi Monika Ferreira, franczyzodawca sieci...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Przepis na opłacalną pizzerię
Jak otworzyć i poprowadzić własną pizzerię radzi Leszek Nowak, menedżer ds. rozwoju Telepizza Poland.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Specjalizacja to podstawa
Gabinet, który ma w ofercie wszystkie usługi, nie wyróżnia się niczym na rynku. A to błąd – mówi Mariusz Włoczkowski, dyrektor rozwoju...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sprawdzona franczyza
Chcemy otwierać tylko rentowne sklepy. Jak dotąd udaje nam się to w 100 proc. - zapewnia Michał Stemplewski, menedżer klientów kluczowych...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza od znanego kucharza
Kurt Scheller opowiada o swoim przepisie na zyskowną sieć franczyzową restauracji pod marką Kurt Scheller Bistro.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zmiany, wyzwania i wyższe zyski
O tym, jak placówki partnerskie BZ WBK zyskały charakter oddziałów własnych, opowiada Lidia Wilk, licencjobiorczyni BZ WBK z siedmioletnim...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Burger w stylu fit
Polacy coraz bardziej dbają o zdrowie i sylwetkę, a dzięki temu rośnie liczba klientów naszych burgerowni – mówi Robert Kuc,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Trzeba się wyróżnić
O planach wejścia nowej sieci pizzerii do Polski opowiada Kawa Jaff, dyrektor regionalny Little Caesar Enterprises.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
W firmie jak w życiu
O satysfakcji z prowadzonej działalności, ale też o trudnych momentach w biznesie opowiada Marta Zagórska, franczyzobiorczyni Re/Max.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Odzieżówka na zakręcie
Program 500+, zmiany na rynku pracy... Jak przedsiębiorcy radzą sobie z wyzwaniami? – odpowiada Grzegorz Tokarczyk z sieci Quiosque.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses