Pytanie tygodnia

Mobilnie, czyli wygodnie
Kilka tysięcy złotych miesięcznie może zaoszczędzić przedsiębiorca, który korzysta z usług konwoju gotówki – mówi Łukasz Vaszon z...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pytajcie o wsparcie
Przekazujemy franczyzobiorcy wiedzę, która bezpośrednio przekłada się na rentowność jego biznesu – mówi Marek Lipka, dyrektor ds....
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pieniądze w ruchu
Jeśli do szkoły Kids Studio uczęszczać będzie 100-150 uczniów, to można liczyć na 10-15 tys. zł zysku miesięcznie - mówi Jarosław...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Cena nie odstrasza
Stale rosnący trend na zdrowe, ekologiczne produkty sprzyja sprzedaży nie tylko dobrej jakości żywności, ale i kosmetyków - mówi Ewelina...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Czas na lokalne rynki
Potencjał do robienia biznesu w naszej branży jest w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców – mówi Rafał Kurasiak, szef działu ekspansji...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes ze wspomaganiem
W jaki sposób szybko zarobić na pielęgnacji samochodów opowiada Bartosz Liszkowski, prezes Ziebart Polska, amerykańskiego koncernu z branży...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Nieruchomości jak futbol
O tym, dlaczego biznes w branży nieruchomości przypomina piłkę nożną, opowiada Marcin Więzik, dyrektor ds. sprzedaży Freedom...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sklep dobrze urządzony
Biznes prowadzę od roku, a już osiągnąłem zwrot z inwestycji – mówi Jarosław Bachurski, franczyzobiorca Komfortu, który prowadzi sklep...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Spożywczaki kontratakują
Właściciele lokalnych sklepów zmieniają model biznesowy i starają się nie wdawać w wojnę cenową z wielkimi sieciami – mówi Leszek...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes plus perfumy
Stoisko z perfumami może być dodatkiem do sklepu np. z odzieżą czy upominkami – mówi Jarosław Wójcicki, regionalny opiekun sprzedaży...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zostań wydawcą
Wystarczy komputer i drukarka, żeby założyć miniwydawnictwo – mówi Rafał Kwiatkowski, polski masterfranczyzobiorca wydawnictwa Modry Słoń.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Podnosimy standard obsługi księgowej
Adam Głos, prezes zarządu Tax Care opowiada o rozwijanym koncepcie franczyzowych biur rachunkowych.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Tania franczyza ma przyszłość
Nigdy nie otworzę restauracji premium – mówi Wojciech Goduński, franczyzodawca siedmiu marek gastronomicznych.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes w dzień i w nocy
Właśnie pracujemy nad trzecim formatem franczyzowym – New York Pizza by night – mówi Tomasz Jench, właściciel marki New York Pizza...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes na zimno
Konceptów lodowych jest dużo. Ale franczyzobiorcy przy wyborze kierują się jakością produktów i doświadczeniem licencjodawcy – uważa...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes na paczkach
Rozwój rynku e-commerce służy naszemu biznesowi – mówi Marcin Pierścionek, menedżer ds. rozwoju sieci Epaka.pl.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes na pierogach
Dziś czas oczekiwania na zamówienie jest jednym z ważniejszych aspektów, jakim klienci kierują się przy wyborze miejsca na posiłek –...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes dla pań
Przewidujemy dalszy wzrost liczby rozwodów i zapotrzebowania na usługi z tym związane. Dlatego planujemy otwarcie 21 biur w Polsce – mówi...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pieniądze do wzięcia
Pomagamy przedsiębiorcom uzyskać dotacje na rozwój ich firm – mówi Magdalena Oleszkowicz, prokurent DGE Bruxelles Polska.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Gra w pizzę
Nasz franczyzobiorca musi umieć zarządzać lokalem, ale też wiedzieć na czym polega praca kelnera czy dostawcy – mówi Piotr Dawiskiba,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses