Pytanie tygodnia

Franczyza z Kraju Kwitnącej Wiśni
Wiele marek japońskich znalazłoby w Polsce atrakcyjny rynek zbytu – mówi Akihiko Uchikawa, prezes japońskiego Instytutu Badań i Strategii...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sieć daje przewagę
Samodzielne sklepy nie mają takich szans rozwoju, jak te działające w dobrym systemie franczyzowym – mówi Iwona Matuszak, franczyzobiorczyni...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Kawiarenki i lodziarnie we franczyzie
Oprócz przyczep z lodami zamierzamy otwierać też małe kawiarnie – mówi Łukasz Przygoda, właściciel sieci Lody Przygoda & Lavazza.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Mój kawałek podłogi
O rozwoju branży wyposażenia wnętrz i sieci Komfort opowiada Michał Stemplewski, menedżer klientów kluczowych Sklepy Komfort.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Apetyt na rozwój
Polacy coraz chętniej podają swoim pupilom karmę premium. Jak na tym zarobić? Opowiada Piotr Cieślik, dyrektor zarządzający sieci Husse Polska.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Korzyści z franczyzy
Dzięki przystąpieniu do dużej sieci właściciele biur podróży dostają szansę zdobycia nowych klientów – mówi Bartłomiej...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Rynek z przyszłością
Polacy coraz bardziej zwracają uwagę na jakość jedzenia. Wkrótce nasze lokale będą mogły z powodzeniem działać również w mniejszych...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Lokal to podstawa
Sukces sklepu odzieżowego zależy od jego lokalizacji. Pomagamy franczyzobiorcom wybrać najlepsze miejsce – mówi Aleksander Dubowski z Moodo.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Rabaty dla klientów, zyski dla franczyzobiorców
Już w pierwszym miesiącu współpracy z nami można wypracować spore zyski – mówi Michał Janus, franczyzodawca Rabatem.pl.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Kawiarnia w stylu eko
Moda na zdrowe żywienie dopiero się w Polsce zaczyna – mówi James Hancock, współwłaściciel kawiarnianego konceptu Organic Coffee & more.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes dobrze wyszkolony
Pracodawcy coraz chętniej inwestują w szkolenia pracowników – mówi Małgorzata Polzenius, dyrektor zarządzająca Hutchinson Institute.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Cele w zasięgu ręki
Jesteśmy na dobrej drodze, by przekroczyć zakładaną liczbę otwarć - mówi Marcin Latos, właściciel Extrakantor.pl.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pizza w duchu Italii
Nasze pizzerie są rentowne już od drugiego miesiąca działania – mówi Sergiusz Urbaniak, prezes spółki Sacro, franczyzodawcy marki Tutti...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes po amerykańsku
O tym czy Polacy dbają o samochody i ile pieniędzy wydają w salonach auto detailingu opowiada Bartosz Liszkowski, prezes Ziebart Polska.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Dobry pomysł jest najważniejszy
O tym jak stworzyć nowy biznes i szybko zarobić opowiada Marcin Ciesielski, właściciel Red Hot Chicken i sieci pizzerii Stopiątka.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes w pełnym świetle
O tym, czy warto inwestować w sklepy z oświetleniem opowiada Paweł Jarmużek, prezes zarządu Przedsiębiorstwa Handlowego A-T.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zarabiamy na nieruchomościach
Najpierw otworzyłyśmy jedno biuro nieruchomości, żeby nauczyć się biznesu. Teraz przyszedł czas na kolejne – mówi Joanna Gregor,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes pod tablicą
O zmianach w polskiej oświacie i ich wpływie na branżę edukacyjną opowiada Leszek Lewandowski, właściciel sieci szkół Galileusz.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Interes dla maniaków sportu
O przyszłości klubów fitness opowiada Łukasz Dojka, franczyzodawca Xtreme Fitness Gyms.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Wiosną praca, jesienią otwarcia
Wiosna to dla nas okres przygotowawczy. Pracujemy nad rekrutacją partnerów, analizą lokalizacji – mówi Michał Nowosad, menedżer ds....
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses