Pytanie tygodnia

Siła marki
Do lokali sieciowych klienci idą właściwie z zamkniętymi oczami – mówi Wojciech Goduński, właściciel firmy Wojtex i franczyzodawca m.in....
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Polak ćwiczy i wymaga
O rosnących wymaganiach klientów klubów fitness opowiada Anna Goździor, dyrektor generalna 36minut.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Łączą siły
Szansą dla właścicieli niezrzeszonych sklepów meblowych na poprawienie kondycji finansowej jest połączenie sił z solidnym partnerem –...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biuro dobrze zarządzane
Kluczowe elementy wpływające na sukces biura nieruchomości to rekrutacja, wdrożenie agentów i rozwój zespołu – mówi Ewa Zbrzeżna,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Na lodach można zarobić
„Lodowy” rynek wciąż jest nienasycony – mówi Radosław Charubin, właściciel marki Lody Bonano.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Współpraca na nowych zasadach
O zmianach w koncepcie franczyzowym sieci Komfort i nowym wizerunku sklepów opowiada Michał Stemplewski, menedżer klientów kluczowych spółki...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Branża z przyszłością
Liczba i wartość zleceń dla profesjonalnych tłumaczy będzie wzrastać – mówi Robert Fiutak, prezes zarządu sieci Agencji Tłumaczeń ILS.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Rośnie popyt
Ciągle słyszymy o braku inżynierów i konieczności nauki dzieci przedmiotów technicznych. Nasze zajęcia idealnie wpisują się w ten...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza dla doświadczonych
Franczyza W.Kruk gwarantuje przynależność do stabilnej sieci i współpracę z silną marką – mówi Radosław Jakociuk, prezes zarządu...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pora na lody
Inwestycja w naszą przyczepę gastronomiczną często zwraca się już po trzech miesiącach działalności – mówi Łukasz Przygoda,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes za cudze pieniądze
O rozwoju amerykańskiego koncernu Ziebart w naszym kraju i zasadach współpracy z firmą opowiada Bartosz Liszkowski, prezes spółki Ziebart...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Branża modowa ma się dobrze
Gdyby koniunktura w branży odzieżowej zaczęła słabnąć, to franczyzobiorcy rezygnowaliby ze współpracy - mówi Adam Skrzypek, prezes...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pieniądze na pizzerie Stopiątki
50 proc. kosztów inwestycji pokrywa franczyzodawca marki. Na jakich zasadach udzielane jest wsparcie przyszłym franczyzobiorcom opowiada Marcin...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zarobić na dotacjach
Doradcy, pomagający w uzyskaniu dotacji z UE, będą mieć w nadchodzących latach dużo pracy – mówi Piotr Buchalski, prezes Dotacje Export...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zyski z wnętrza
Nawet osoba spoza branży jest wstanie poprowadzić salon z drzwiami i podłogami – przekonuje Rafał Kurasiak, szef Działu Ekspansji DDD Dobre...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pora na lody
Sukces naszej sieci wynika z szybkiej stopy zwrotu z inwestycji w lodziarnię – mówi Radosław Charubin, właściciel marki Lody Bonano.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Panie lubią majsterkować
O nowych trendach w branży „dom i ogród” opowiada Eliza Orepiuk-Szymura, kierownik dyrekcji komunikacji i informacji Grupy Muszkieterów.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Handlowy bój trwa
Ostatnie lata pokazały, że polscy kupcy skutecznie walczą o konsumenta z dużymi formatami sklepowymi - mówi Paweł Rozpara, menedżer...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pączek nadal ma wzięcie
Wiele osób jest zaskoczonych wysokością obrotu, jaką można osiągnąć produkując i sprzedając tylko pączki – mówi Łukasz Jarema ze...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pośrednik zamiast banku
Banki redukują kolejne swoje oddziały, a w ich miejsce powstają nowe placówki, pod naszym brandem - mówi Piotr Przedlacki, prezes Fines...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses