Pytanie tygodnia

Jakość jest w cenie
Usługi pralnicze z biegiem czasu staną się coraz bardziej popularne – uważa Gregorio Hernansanz, menedżer działu zagranicznego Pressto...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Telepizza celuje w nowe lokalizacje
O planach firmy na 2016 rok opowiada Leszek Nowak, menedżer ds. rozwoju Telepizzy Poland.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Mój kawałek podłogi
Inwestycja w sklep Komfortu to wydatek kilkudziesięciu tysięcy złotych. Franczyzobiorca może liczyć na 6-10 tys. zł zysku miesięcznie -...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Rok pełen zmian
Wprowadzenie oferty franczyzowej, rebranding i zmiana nazwy – działo się w tym roku pod szyldem Dominium. O zmianach opowiada Małgorzata...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Wiedza w parze z doświadczeniem
O rozwoju branży spożywczej i „dom i ogród” opowiada Eliza Orepiuk-Szymura, kierownik dyrekcji komunikacji i informacji Grupy Muszkieterów.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Karma z górnej półki
Rozwój segmentu karm premium dla psów i kotów wymaga zapewnienia odpowiednio silnej sieci sprzedażowej - mówi Piotr Cieślik z firmy Husse.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes z duchem PRL
Wyciągnęliśmy z PRLu wszystko co najlepsze i zrobiliśmy z tego wizualną oprawę dla wyśmienitej kuchni i dobrego piwa – mówi Marek...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Trening bez potu
Nasz biznes kreuje nową niszę, oferuje coś innego niż tradycyjne siłownie - mówi Michał Lipski, współwłaściciel i dyrektor handlowy w...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zarabiaj w domu
Miniwydawnictwo książkowe to idealny biznes dla tych, którzy chcieliby pracować w domu – mówi Rafał Kwiatkowski, dyrektor wydawnictwa...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Firma na diecie
Zainteresowanie cateringiem dietetycznym będzie rosło, bo coraz więcej osób dba o swój wygląd – mówi Aleksandra Rybak, prezes zarządu Na...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Kurier ma wzięcie
Nie ograniczamy naszych franczyzobiorców i umożliwiamy im dołączenie naszej oferty do już prowadzonego biznesu – mówi Marcin Pierścionek,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Naładowani biznesem
Energa chce wyjść do klientów, budując sieć franczyzową. O zasadach jej działania opowiada Łukasz Hodorowicz, dyrektor pionu sprzedaży...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Daj się znaleźć
Sprzedaż odzieży dziecięcej to wciąż rynek z dużym potencjałem – uważa Ewa Matuszak, dyrektor sprzedaży CDRL S.A., właściciela marki...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Firma w ruchu
O przyszłości branży fitness opowiada Krzysztof Kopka, prezes spółki Kravter, która rozwija sieć franczyzowych klubów fitness pod marką...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Nauka i biznes - dobrze rokująca para
O studiach podyplomowych Zarządzanie sieciami handlowymi opowiada Eliza Orepiuk-Szymura, kierownik dyrekcji komunikacji i informacji Grupy...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes dla doświadczonych
Kilka lat temu współpracę z bankową siecią partnerską mógł rozpocząć praktycznie każdy. To się zmieniło – mówi Tomasz Pawłowski z...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Dodatkowy biznes, większe zyski
O współpracy z firmą Multimedia Polska opowiada Tomasz Boncol, zastępca dyrektora rozwoju sprzedaży.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pieniądze z górnej półki
Franczyzobiorcy Made in G tworzą asortyment swoich sklepów z 35 marek modowych premium – mówi Tomasz Wasiucionek, dyrektor handlowy G Poland.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biuro nieruchomości na licencji
Nasz model biznesowy był, jest i będzie kopiowany. Nie unikniemy tego – mówi Agata Stradomska, menedżer Akademii Re/Max Polska.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Wyznaczamy trendy
Nasz model biznesowy jest wyjątkowy i nie mamy dużej konkurencji – twierdzi Daniel Kucharski, prezes Pijalni Czekolady E.Wedel
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses