Pytanie tygodnia

Handlowy ring wolny
Pięć dyskontów w mieście liczącym kilkanaście tysięcy mieszkańców to za dużo? Pytamy o to Joannę Chilicką z Polskiej Izby Handlu.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Mobilny biznes
O wykorzystaniu smartfonów i mobilnych aplikacji przez firmy z różnych branż opowiada Adam Głos, prezes Tax Care.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Winda sprzedaje
O pozyskiwaniu klientów zainteresowanych reklamą w windach oraz skuteczności tej formy promocji opowiada Kornelia Krzysiek z Grupy Mediowej Valere.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Gastronomia kosztuje
O finansowych aspektach prowadzenia pizzerii opowiada Andrzej Bartoszek, właściciel trzech lokali Da Grasso.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Własny bank za młodu
Aleksandra Szczeponek, właścicielka placówek Alior Banku w Gorzycach i Godowie, swój pierwszy punkt otworzyła w wieku 22 lat.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Najlepsze przed nami
Niska kwota inwestycji w pizzerię Biesiadowo nie jest jedynym powodem, dla którego zgłaszają się do nas franczyzobiorcy - zapewnia Wojciech...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Dla inwestorów i zaangażowanych
Przygotowaliśmy dwa warianty współpracy z franczyzobiorcą - mówi Marek Ziółkowski, dyrektor zarządzający firmy Pawo.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Bank ma zarabiać
O efektywności licencyjnych placówek bankowych oraz ich rosnących obrotach opowiada Anna Gniatkowska z Banku Zachodniego WBK.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes na pewniaka
Benon Szymczak w styczniu przejął salon DepilConcept w Piasecznie. Zdradza, dlaczego nie żałuje tej decyzji.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Z franczyzobiorcą taniej
O strategii przekazywania sklepów własnych Top Secret i TextilMarket w ręce partnerów opowiada Bogusz Kruszyński, wiceprezes Redanu.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Koncert najemców w Serenadzie
Mieszkańcy dużych miast, takich jak Kraków, ciągle potrzebują nowoczesnych centrów handlowych. Wiedzą o tym najemcy - mówi Grzegorz...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Z Ameryki na Podhale
O drodze do uruchomienia własnego biura nieruchomości opowiada Marta Zagórka, franczyzobiorczyni Re/Max.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza w centrum
Najemcy w centrach poza dużymi miastami to nawet jedna trzecia lokalnych przedsiębiorców, często franczyzowych - mówi Anna Szmeja-Kroplewska...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
W biznesie jest jak w sporcie
Trzeba umieć rozkładać siły - pracować systematycznie przez cały miesiąc, a nie tylko przez ostatnie dwa tygodnie - mówi Jacek Biskup,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Z bliska lepiej widać
O lokalnej wyszukiwarce internetowej i roli administratora-franczyzobiorcy opowiada Beata Sokołowska, twórczyni konceptu iPowiat.pl.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes, który procentuje
Dla klienta liczy się szybki dostęp do gotówki, koszty są na dalszym planie – mówi Tomasz Gardy, dyrektor sieci Kredigo.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Lista i sugestie
Grzegorz Pilch, prezes zarządu Vistula Group wyjawia, gdzie będą powstawać franczyzowe salony Vistula & Wólczanka.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Myjnia na eksport
Ekologiczne rozwiązania SteamArt sprawdzają się także za granicą. O rozwoju firmy na terenie Unii Europejskiej opowiada Michał Hemmerling,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Dobry moment na firmę
Optymistyczne prognozy ekonomistów to nie wszystko. O sprzyjających warunkach do założenia firmy opowiada Adam Głos, prezes Tax Care.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Kto pyta, nie błądzi
Dariusz Kozorowski z sieci Mr Hamburger podpowiada o co pytać franczyzodawców zanim podejmie się decyzję o współpracy.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses