Pytanie tygodnia

Małe miasta głodne pizzerii
Na razie interesują nas miejscowości do 30 tys. mieszkańców w woj. wielkopolskim i łódzkim - mówi Iwona Olbryś, dyrektor generalna...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Bezpieczna franczyza
Piotr Frąckiewicz, ekspert z PZU SA wyjaśnia, jakie ubezpieczenie powinien mieć franczyzobiorca, a jakie franczyzodawca.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyzodawcy się szkolą
Udział w Best Franchise to nie tylko wymiana poglądów i doświadczeń, ale także jedyna szansa na szkolenia dla menedżerów sieci – mówi...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zyski dobrze wypolerowane
Sugerujemy partnerom otwieranie Arcora Shop w sąsiedztwie dużych marketów budowlanych - mówi Sami Memili, prezes Arcora International.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Nadchodzi kres placówek bankowych?
Będziemy nadal poszukiwać partnerów, ale nie za wszelką cenę - mówi Tomasz Majewski, dyrektor Departamentu Dystrybucji Pośredniej Getin Banku.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Rozmiar L, opłata S
Przedsiębiorcy szukają konceptów z kwotą inwestycji do 50 tys. zł, chcieliśmy się wpasować w ten przedział - mówi Hubert Kabala,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Klient nie lubi dzwonić
Bez zamówień internetowych pizzeria zostanie w tyle za konkurencją – przekonuje Magdalena Piróg, wiceprezes Da Grasso.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Firma - Lubię to!
Naukowcy wieszczą nadchodzący koniec Facebooka. Magdalena Daniluk, wiceprezes firmy Fat ROI wyjaśnia, jak wykorzystać istniejący potencjał...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Poprawki nie tylko krawieckie
Piotr Zielaskiewicz, dyrektor handlowy Funk’n’Soul, opowiada o rebrandingu, prowizjach dla franczyzobiorców oraz letnich sklepach sezonowych.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
E-papierosy przy ulicy i na osiedlu
- Koszt najmu lokalu przy ulicy jest o wiele niższy niż w centrach handlowych. Może być on nawet czterokrotnie tańszy - mówi Paweł...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Z franczyzodawcą łatwiej
- Dzięki franczyzie można osiągnąć więcej. Chcemy rocznie pozyskiwać około 100 aptek - zapowiada Ewa Wasiak-Zasada, wiceprezes DOZ SA.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Klient sam się nie zgłosi
- Dziś nawet największe banki aktywnie poszukują klientów - o zarabianiu na pośrednictwie finansowym opowiada Przemysław Olczyk, Fines...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Do pieniędzy należy mieć szacunek...
...zarówno przy ich zarabianiu, jak i wydawaniu - mówi Mirosław Plak, trener biznesu z firmy Avenhansen.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza jak antidotum
W ubiegłym roku zamknęło się ponad tysiąc aptek, zdecydowana większość to apteki indywidualne - mówi Beata Kiernozek, koordynator w sieci...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Dr Irena Eris zameldowała się w hotelu
O nowej formie współpracy opowiada Jolanta Łapińska, dyrektor zarządzająca spółką Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Napiwek dla restauratora
Restauracja potrzebuje dobrej lokalizacji z letnim ogródkiem i zaangażowanego w biznes właściciela - twierdzi Sylwester Cacek, prezes Sfinks...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Tankowanie kawy
O konkurencji ze strony sklepów spożywczych i stacji paliw opowiada Magdalena Bretes, kierownik ds. marketingu i PR Columbus Coffee.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Rok bez straty
Trudno utrzymać lojalność klienta, który często zmienia sieć i idzie na pizzę tam, gdzie znajdzie lepszą promocję - mówi Mariola...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Galerie lubią margheritę
O wyborze lokalizacji pod pizzerię opowiada Przemysław Żok, właściciel dwóch lokali franczyzowych Biesiadowa w Gorzowie Wlkp.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Konkurencja rośnie jak domy
Mamy ostatnio do czynienia z licznymi inicjatywami tworzenia nowych sieci franczyzowych w branży nieruchomości - mówi Ewa Zbrzeżna, Re/Max Polska.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses