Pytanie tygodnia

Kuszenie rabatami
O sposobach na promocję nowo otwartej restauracji opowiada Agnieszka Lewandowska z Olsztyna, franczyzobiorczyni 7th Street Bar&Grill.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Delikatesy po dyplomie
O zajęciach w Akademii Przedsiębiorczości opowiada Przemysław Turski, dyrektor działu ekspansji Delikatesów Centrum.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Raport z handlowego frontu
Choć ogólna liczba małych i średnich sklepów maleje, pozostają one głównym graczem na rynku - mówi Luis Amaral, prezes Eurocash.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes dobrze przełożony
Piotr Porożyński, dyrektor zarządzający siecią mTłumaczenia.pl, opowiada o planach rozwoju firmy na Śląsku.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Przepis na udany prezent
Iwona Dulińska, prezes Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych doradza, jak wybrać gadżety reklamowe, które przypadną do gustu klientom.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sklep do wynajęcia
O tym kto może poprowadzić biznes w centrum handlowym i czym kierować się przy wyborze lokalu opowiada Andrzej Jarosz, dyrektor ds. marketingu...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Nie kokietuj rekruterki
Monika Dąbrowska, menedżer ds. franczyzy McDonald’s Polska, zdradza tajniki rozmowy rekrutacyjnej w Złotych Łukach.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes zawsze w pobliżu
O tym, na co zwrócić uwagę planując biznes w lokalizacji osiedlowej opowiada Krzysztof Pelowski, dyrektor działu rozwoju sieci Północ...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biedronka na testach
O planach rozwoju sieci franczyzowej oraz perspektywach branży spożywczej opowiada Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych Jeronimo Martins...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Miłość to za mało
Co z tego, że ktoś będzie kochał zwierzęta, jeśli nie będzie miał żyłki biznesowej – mówi Marcin Stankowski, menedżer ds. marketingu...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pizzeria w małym mieście
O nowej strategii rozwoju Telepizzy opowiada Krzysztof Petrykowski, dyrektor handlowy Telepizza Poland.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Przez żołądek do portfela
Chcemy dotrzeć do wszystkich grup klientów – zapowiada Małgorzata Mroczka, prezes MJM Group, franczyzodawcy 6 marek gastronomicznych.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Martwi nas wojna cenowa
O kierunkach rozwoju Domino’s Pizza w Polsce i sytuacji na rynku pizzerii opowiada Maciej Jania, dyrektor generalny sieci.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Czas małych sklepów
Jeszcze 10 lat temu triumfy święciły hipermarkety, teraz żądzą dyskonty, a za 10 lat mały format sklepów znów będzie dominował - mówi...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Stokrotka zakwitnie wiosną
O wsparciu, jakiego oczekują właściciele franczyzowych sklepów spożywczych opowiada Krzysztof Książek, dyrektor ds. franczyzy sieci Stokrotka.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Kredyt sam się nie sprzeda
Nasze placówki posiadają szeroką ofertę i, co najważniejsze, partnerzy potrafią ją sprzedać - mówi Anna Gniatkowska, dyrektor biura...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Dobry lokal to za mało
Nie tylko lokalizacja decyduje o sukcesie - o roli szkoleń i działań marketingowych opowiada Katarzyna Turkowska, doradca klienta Delikatesów...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Projekt franczyza
Optimus ćwierć wieku temu zakładał Roman Kluska. O planach budowy sieci pod logo firmy opowiada Przemysław Kucharzewski z zarządu spółki.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sam na sam z reklamą
O wyższości reklamy w windzie nad ulotkami opowiada Łukasz Zadęcki, dyrektor projektu Reklamy w windach.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Supermarket na kryzys
O sytuacji na rynku spożywczym i rozwoju sieci supermarketów mówi Francois Vincent, członek zarządu i dyrektor ds. franczyzy Carrefour Polska.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses