Pytanie tygodnia

Biznes? Zrób to sam
O perspektywach branży DIY (do it yourself) i nowym formacie sklepów Bricomarché opowiada Bartłomiej Tarłowski z Grupy Muszkieterów.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Ubrania bez komentarza
O wprowadzaniu nowych marek ubrań do sklepów No Comment Shops opowiada Agnieszka Pyzel, właściciel i dyrektor generalny firmy.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zanim wynajmiesz lokal w galerii
O konieczności wykupienia ubezpieczenia, kosztach wspólnych najemców i godzinach otwarcia galerii opowiada Grzegorz Latała z firmy Mayland RE.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Polacy lubią convenience
O rosnącej liczbie klientów w sklepach osiedlowych takich jak Odido opowiada David Boner, prezes Makro Cash & Carry Polska.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Ewolucja naleśnika
Naleśniki to nie tylko deser. Mogą być one zarówno przystawką, jak i daniem głównym - mówi Marek Sobkowiak, współwłaściciel Happy Pancake.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza jak sztuka
Franczyzę można porównać do sztuki teatralnej. Wspaniałe dzieło może zostać zrujnowane przez kiepskiego aktora - mówi Piotr...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Koncept na odżywkach
O nowych otwarciach i własnej produkcji suplementów opowiada Michał Wasilewski, franczyzodawca sieci sklepów Triceps.pl.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pracowite ferie
Zima nie dla wszystkich była czasem wypoczynku. Ośrodki edukacyjne realizowały więcej zajęć niż zwykle - mówi Agnieszka Gorzyńska,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Przede wszystkim utrzymać pozycję
O sytuacji sieci partnerskiej Alior Banku po wejściu na giełdę opowiada Marcin Tauber, dyrektor ds. rozwoju.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Galeria wygrywa z ulicą
W tym roku skupimy się na otwarciach wyłącznie sklepów partnerskich, głównie w centrach handlowych - zapewnia Grzegorz Lipnicki, wiceprezes...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zamknęli, by znów otworzyć
Nierentowne sklepy z bielizną zostały zamknięte. Zastąpiły je 3 nowe sieciowe punkty otwarte w tym roku - mówi Marek Trybuchowicz,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pieniądze to nie wszystko
O tym kto może liczyć na wsparcie finansowe w otwarciu własnej pizzerii opowiada Marcin Ciesielski, właściciel sieci pizzerii 105-Stopiątka.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zdrowe ciało, zdrowy biznes
Z roku na rok rośnie świadomość społeczeństwa dotycząca potrzeby ćwiczeń - mówi Jarosław Wolski, członek zarządu G-Supplements Poland.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pomocna dłoń
O tym, jak dobrze zarządzać własnym bankiem z pomocą franczyzodawcy mówi Marek Kawalec, menedżer ds. zarządzania placówkami BZ WBK Partner...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sezon za pasem
Paweł Kaziród, menedżer ds. rozwoju sieci ICE’N’GO!, wyjaśnia, jak sieć punktów z deserami lodowymi przygotowuje się zimą do nowego...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pizzeria w pasażu
Pomagamy partnerom pozyskać lokal. Oferujemy im także przejęcie już działających punktów – mówi Agnieszka Wiśniewska, manager ds....
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Dokumenty na bok
Nie warto tracić energii na boksowanie się z formalnościami – mówi Małgorzata Wozba, partner zarządzający w Wirtualnym Biurze Zarządu.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Gastronomia z importu
Charley’s Philly Steaks trafi do food courtów. Bary nie będą jednak konkurowały ze znanymi sieciowymi fast foodami - mówi Emilia...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJNa poczcie bez zmian
Nie zakładam, żeby w tym roku na polskim rynku pocztowym pojawił się jakiś znaczący gracz - twierdzi Rafał Brzoska, prezes InPost.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Jak wygrać z dyskontem?
O konkurencji na rynku spożywczym i roli dyskontów opowiada Krzysztof Waligórski, pełnomocnik zarządu Grupy Muszkieterów.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie