Pytanie tygodnia

Kryzys nas nie dotyczy
Skuteczna sprzedaż franczyzy jest możliwa tylko wtedy, gdy zasady konceptu sieciowego są zrozumiałe - mówi Dario Rabboni, franczyzodawca...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes po politechnice
Rynek pracy potrzebuje inżynierów, a edukację w tym kierunku najlepiej zacząć od najmłodszych lat - mówi Ewa Bednarek, właścicielka firmy...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Firma zawsze na szczycie
Marta Zagórska, franczyzobiorczyni Re/Max z Podhala, opowiada o początkach swojej współpracy oraz o rynku nieruchomości w Zakopanem.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Logistyka przede wszystkim
O roli Emperii na rynku spożywczym opowiada Krzysztof Trojanowski, nowy dyrektor ds. rozwoju spółki.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sezon dobiega końca
Nasi franczyzobiorcy pracują latem, a zimą poszukują lokali pod nowe otwarcia - mówi Radosław Charubin, właściciel firmy Multi Ice,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Frontem do klienta
O finansowanie się nie martwimy, jest stabilne – mówi Ireneusz Kazimierczyk, prezes zarządu spółki Czerwona Torebka.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Kobieta - prezes idealny
O różnych stylach zarządzania i cechach, jakie powinna mieć kobieta sukcesu opowiada Monika Nowakowska, prezes firmy kosmetycznej Miraculum.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Ustawowe zamieszanie
Wysyp nowych inwestycji to zjawisko jak najbardziej korzystne dla kupujących, gdyby nie rekomendacja S, która studzi popyt - mówi Anna...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Przeceny dla klientów i przedsiębiorców
O promocji polegającej na obniżeniu kwoty inwestycji w sklep odzieżowy opowiada Mariusz Brzyski, dyrektor zarządzający Okay Multibrand Shops.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Klient z wystawy
Lato jest okresem wytężonej pracy, najwyższa sprzedaż karm dla zwierząt przypada jednak zimą - mówi Piotr Cieślik, dyrektor zarządzający...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Bricomarché dopasowany do rynku
O zmianie się zwyczajów zakupowych klientów opowiada Janusz Bartkowiak, członek zarządu Grupy Muszkieterów w Polsce.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Deficyt atrakcyjnych lokali
Zdobycie dobrej lokalizacji do prowadzenia sprzedaży kosmetyków wymaga dużej aktywności i wytrwałości - mówi Rafał Trzebiatowski,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sprzedaż spadła, ale wciąż zarabiamy
O następstwach ustawy refundacyjnej i zakazie reklamowania aptek opowiada Waldemar Ciunel, właściciel sieci Aptek Arnika.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Uniezależnić się od budowlanki
O nowych kanałach sprzedaży w branży budowlanej opowiada Artur Guzik, dyrektor sprzedaży TIM SA.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sport napełnia kieszeń
O wpływie wydarzeń sportowych na sprzedaż sprzętu RTV opowiada Marcin Witkowski, zastępca dyrektora handlowego Mix electronics.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Portfel przedsiębiorców chudnie
O kosztach prowadzenia biznesu firm z branży "dla domu i ogrodu" opowiada Maciej Światek, wiceprezes zarządu Jeta, sieci sklepów z płytkami...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Konsolidacja kwitnie
Rynek florystyczny stoi przed procesem, który czeka każdy rozwinięty organizm gospodarczy - konsolidacja - mówi Andrzej Dąbrowski,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes nieulotny
Gazeta z programem to nośnik reklamy, który nie dezaktualizuje się tak szybko, jak dzienniki i ulotki – mówi Konrad Waszczyk, redaktor...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Piłkarski czerwiec w Piwiarniach Warki
O planowanych wzrostach sprzedaży opowiada Tomasz Klujew, kierownik ds. rozwoju lokali wizerunkowych Grupy Żywiec.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Jesienne meblowanie
O sezonowości sprzedaży mebli i planach otwarć nowych sklepów opowiada Jarosław Lehwark, dyrektor zarządzający BoConcept Retail Poland.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses