Pytanie tygodnia

Polacy są otwarci na nowe marki
- mówi Maria Öqvist, dyrektor zarządzająca szwedzkiej sieci sklepów z odzieżą dziecięcą Polarn O. Pyret.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zarabiaj na zakazach
Największy wpływ na rozwój rynku e-papierosów ma zakaz palenia w miejscach publicznych – mówi Mariusz Rajzner ze spółki New Smoke...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pół planu rocznego w pół roku
O nadwyżce ofert sprzedaży nad ofertami kupna w branży nieruchomości opowiada Rafał Stec, prezes sieci KNC Nieruchomości.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zyski nie śpią
O tym, jak stworzyć portal internetowy informujący o nocnym życiu polskich miast opowiada Tomasz Zakrzewski, dyrektor ds. sprzedaży Klubowa.pl
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Bankowość nowoczesna
O nowym formacie placówek opowiada Zbigniew Płuciennik, dyrektor Alior Bank Express.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Na lekcje po zakupach
Szkoły językowej w galerii handlowej jeszcze nie było. O potencjale biznesu w nietypowej lokalizacji opowiada Rafał Moszczyński, dyrektor...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
W firmie jak na ringu
O tym co łączy sport i biznes opowiada w ekskluzywnym wywiadzie Witalij Kliczko, ukraiński bokser, mistrz wagi ciężkiej federacji WBC.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Bank co kilometr
O planach rozwoju Getin Banku i wyłączności terytorialnej partnerów opowiada Tomasz Majewski, dyrektor departamentu dystrybucji pośredniej.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Od przybytku głowa nie boli
O dobrej koniunkturze na rynku przedszkoli niepublicznych spowodowanych wyżem demograficznym opowiada Piotr Gałka, właściciel sieci...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Wyróżnić się z tłumu to sztuka
O sytuacji na rynku odzieżowym i planach sieci Viceversa opowiada Beata Brzozowska, asystent dyrektora ds. marketingu i sprzedaży spółki...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Optyk ma różowe okulary
Problemy ze wzrokiem ma coraz więcej Polaków, to sprawia, że rynek salonów optycznych rośnie - mówi Lidia Żarnowska-Prętka, specjalista...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Firma dla poliglotów
Priorytetem British School będzie rozwój sieci przedszkoli językowych, przygotowanie ich do otwarcia trwa nawet trzy lata – mówi Robert...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes z piskiem opon
Jak i gdzie otwierać oraz które marki kupować do własnej wypożyczalni samochodów odpowiada Agnieszka Drzymała-Feć, dyrektor Global Rent a...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Bliżej franczyzobiorcy
Centrum kompetencyjne, w którym gromadzimy dobre praktyki ze sklepów, pomaga partnerom firmy – mówi Piotr Matluch, prezes zarządu DDD Dobre...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Partnera trzeba dobrze poznać
O skutecznych sposobach pozyskiwania franczyzobiorców opowiada Dorota Placzyńska, menedżer ds. rozwoju sieci Abra Sklepy Meblowe.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zaklepane miejsce na NewConnect
O debiucie giełdowym i przesunięciu sprzedaży oferty turystycznej z biur własnych do franczyzowych opowiada prezes Ostatniemiejsca.pl Tomasz...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza uleczy apteki
O zmianach na rynku farmaceutycznym po wprowadzeniu ustawy refundacyjnej opowiada Katarzyna Myśliwiec, koordynator ds. marketingu w Grupie Nowa...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Tani koncept, szybki rozwój
Udowodniliśmy, że jesteśmy w stanie otwierać dobrze prosperujące restauracje za niewielkie pieniądze – mówi Wojciech Goduński,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznesowa gra w karty
Rosnąca liczba kart płatniczych wymaga od handlowców przygotowania swoich sklepów do ich obsługi - mówi Jarosław Archacki dyrektor...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Miłość do czekolady i biznesu
Sklep Chocolate Company powierzam wyłącznie w ręce tych, którzy kochają czekoladę – mówi Tomasz Dembiński, masterfranczyzobiorca...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses