Pytanie tygodnia

Doradca kosmetyczny
O nowych inwestycjach na rynku kosmetycznym w Polsce opowiada Wojciech Banasik z firmy Lanwar Cosmetics rozwijającej koncepty Crème Bar i Parfum...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Business po polsku
Sukces szkoły językowej tkwi w programie nauczania i doborze nauczycieli - mówi Joanna Zarańska, założycielka szkoły Early Stage.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes umuzykalniony
O roli edukacji muzycznej dzieci i możliwościach wykorzystania jej w biznesie opowiada Beata Kołodziejczyk, założycielka Kreatywki.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Niezależne sklepy będą coraz silniejsze
O przejęciu Grupy Tradis i pozycji franczyzowego lidera na rynku handlowym opowiada Pedro Matinho, członek zarządu spółki Eurocash.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Młodzi klienci wymagają więcej
Żeby sprostać ich oczekiwaniom potrzebne są ciekawe kolekcje oraz działania marketingowe – mówi Aleksander Dubowski, dyrektor ds. rozwoju...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Nowe przepisy mogą ożywić rynek
O konsekwencjach wprowadzenia rekomendacji S i ustawy deweloperskiej opowiada Rafał Stec, prezes sieci KNC Nieruchomości.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Suknie ślubne z Google+
Portale społecznościowe dają olbrzymie możliwości dotarcia do nowych klientów - mówi Magdalena Sulwińska, właścicielka sieci salonów...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Oferta franczyzowa dla małego miasta
Sklepy franczyzowe z branży „dla domu i ogrodu" są lepiej zatowarowane od sklepów niezrzeszonych - twierdzi Janusz Bartkowiak z Grupy...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Ubezpieczyciel za szybą
O sprzedaży szyb samochodowych i rentowności biznesu opowiada Andrzej Parzoch, dyrektor krajowej sieci sprzedaży NordGlass.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Strategia ochroni przed kryzysem
O planach rozwoju sieci salonów kosmetycznych i ofercie franczyzowej opowiada Artur Mazurek, general manager Centrum Dystrybucji Image.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Słodycze i zabawki z kiosku
Salon prasowy coraz częściej przypomina sklep spożywczy. O zmianie asortymentu w punktach Kolportera opowiada Mateusz Wiśniewski, wiceprezes...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sieci uratują biura nieruchomości?
Rynek pośrednictwa w obrocie nieruchomościami zmierza do konsolidacji. W grze pozostają duże biura - mówi Krzysztof Pelowski, dyrektor ds....
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Po schodach do biznesu
O profilu poszukiwanych kandydatów i perspektywach rozwoju za granicą opowiada Marcin Pieczonka, dyrektor zarządzający Stairs Center.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Polacy wciąż chcą do Grecji i Egiptu
O preferencjach turystycznych Polaków i trudnej sztuce doboru franczyzobiorców opowiada Damian Ozga, prezes zarządu My Travel.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Kosmetyczne menu
Nie wystarczy otworzyć salon kosmetyczny, żeby zarobić. Trzeba stale uaktualniać ofertę, bo to klientki decydują o popularności zabiegów -...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Czysty biznes
Wielu franczyzobiorców prowadzi po kilka placówek. Doświadczenie zdobyte w jednym sklepie przydaje się w kolejnych – mówi Ewelina Kozioł,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Transmisja w HD
Relacje z dużych imprez sportowych wpłyną na wzrost sprzedaży w branży RTV/AGD - twierdzi Krzysztof Janiec, kierownik działu rozwoju sieci...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Jak dorabiają stacje?
O dodatkowych źródłach dochodów, na jakie mogą liczyć właściciele stacji paliw opowiada Leszek Hendzel, dyrektor ds. rozwoju biznesu w...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Uroda on-line
Rezerwacje on-line usprawniają pracę salonu kosmetycznego i są wygodne dla klientów - mówi Seweryn Sarna z Lorenzo Coletti.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes od święta
W naszych sklepach można znaleźć upominki prawie na każdą okazję i dla każdej grupy wiekowej, dzięki temu cały rok jest dla nas owocny -...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses