Pytanie tygodnia

Klient na linii
O raz pozyskanego klienta trzeba dbać przez cały okres trwania umowy – mówi Piotr Kostrzewa, kierownik sprzedaży MS Polska, partnera Orange...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes pełną parą
Klienci często pytają mnie, czy mobilna myjnia parowa to biznes sezonowy. Odpowiedź brzmi: zdecydowanie nie - mówi Katarzyna Hemmerling,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Gastronomia z potencjałem
O szansach i zagrożeniach, jakie przyniesie polskiej gastronomii rok 2012 opowiada Iwona Olbryś, dyrektor generalny Telepizza Poland.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Ognista franczyza
Krzysztof Pliszka, prezes zarządu Poż-Pliszka wyjaśnia, kto jest głównym adresatem usług przeciwpożarowych i jak pozyskać klientów.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Specjalista płaci mniej
Artur Kołecki, dyrektor ds. rozwoju firmy Yasumi wyjaśnia, dlaczego na rynku kosmetycznym pojawia się coraz więcej wyspecjalizowanych gabinetów.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Agent nie tylko w stolicy
O potencjale rynku nieruchomości i pracy agenta opowiada Lesław Piszewski, pełnomocnik zarządu ds. rozwoju sieci franczyzowej Emmerson S.A.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Belfer wychodzi z szarej strefy
Pomaga mu w tym firma Arysto Korepetycje. O szczegółach opowiada Wiktor Kowalski, specjalista ds. rozwoju sieci.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Nie coś za coś, tylko in plus
O tym, czy w Polsce opłaca się otwierać hotele opowiada Andrzej Wójcik, wiceprezes zarządu ds. sprzedaży i rozwoju PUHIT S.A.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Najlepszą reklamą jest usługa
O sposobach promocji sieci nieruchomości opowiada Frank Polzler, dyrektor generalny RE/MAX Europe.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Integracja przez szkolenie
O sprzedaży szkoleń i wyjazdów integracyjnych opowiada Kamil Kita, prezes zarządu Lauren Peso Polska S.A.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Firma jak z nut
Telewizyjne programy zachęcają Polaków do edukacji muzycznej. Z trendu korzystają szkoły, do których chętnie zapisują się dzieci i...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Marka zobowiązuje
- Mamy sprecyzowane wymagania dotyczące jakości działań operacyjnych, czy lokalizacji. Do tego zobowiązuje nas segment premium - mówi...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Turystyka wprost z internetu
- o rosnącej sprzedaży usług turystycznych w internecie opowiada Tomasz Kozikowski, prezes spółki OstatnieMiejsca.pl
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
O krok do przodu
- Bożydar Milewski, właściciel firmy TwójRobot.pl, opowiada o konkurencji w branży informatycznej i formach współpracy z franczyzobiorcami.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes ekstraklasa
Jaka jest recepta na sukces w biznesie? Nowatorski pomysł, który rodzi się z pasji - przekonuje Przemysław Olewnik, który kieruje szkółkami...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Partner idealny poszukiwany
Rekrutacja we franczyzie nie jest jednokierunkowym procesem oceny. Tu, jak w związku, liczy się zdanie obu stron - przekonuje Michał...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Układ sił się zmienia
Musi być dobrze, szybko i tanio - o potrzebach klientów i kierunku rozwoju branży myjni samochodowych w Polsce mówi Sławomir Decewicz, prezes...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Klienci patrzą na metkę
O pozyskiwaniu do współpracy znanych marek odzieżowych opowiada Paweł Bryniarski, prezes firmy Brand New Products, sieci outletów odzieżowych.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Opinia z internetu, zakup w biurze
O preferencjach klientów dotyczących zakupu wycieczek zagranicznych opowiada Damian Ozga, prezes zarządu My Travel.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Rynek fitness urośnie
- mówi Jake Weinstock, dyrektor sieci siłowni Gold’s Gym w Polsce i Europie Wschodniej.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses