Pytanie tygodnia

Nowe technologie we franczyzie
– Szykujemy nowe kursy związane z tematyką sztucznej inteligencji. Będziemy ją też wykorzystywać w naszej aplikacji – mówi Radosław...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Cena ma znaczenie
– Wielu klientów musi ograniczać wydatki i rezygnować z drogich, oryginalnych perfum. Dzięki temu zyskują marki takie, jak nasza – mówi...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Prawnik potrzebny od zaraz
– Miesięcznie rozmawiamy z około dwudziestoma osobami, które chcą z nami współpracować – mówi Piotr Bijański, prezes kancelarii Twój...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Dbamy o franczyzobiorców
– Każdy franczyzobiorca na każdym etapie prowadzenia działalności może liczyć na nasze wsparcie – zapewnia Ewa Wieczorek z NEONAIL.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyzobiorców przybywa
– W ubiegłym roku udało nam się podwoić liczbę placówek, a w tym otwarte zostały już kolejne dwa studia – mówi Kacper Orłowski,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyzobiorcy mają apetyt na więcej
– Średnio każdy nasz franczyzobiorca ma trzy placówki – mówi Radosław Kulesza, członek zarządu Gigantów Programowania.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Studio treningu EMS ma potencjał
– Proponujemy alternatywę dla treningów z trenerem personalnym, która dodatkowo pozwala zaoszczędzić czas – mówi Bartłomiej Stanek z...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Klienci pytają o kredyty
– Każdy partner może liczyć na pełne wsparcie w procesie adaptacji do naszych struktur – mówi Michał Obiegło, dyrektor sprzedaży sieci...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Kawiarnia we franczyzie
– Każda z naszych kawiarni od pierwszego miesiąca przynosi zyski – zapewnia Kamil Woźniak, franczyzodawca Cafe Słodziak.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Branża beauty w rozkwicie
– Rośnie zainteresowanie naszymi zabiegami. Mamy też coraz więcej chętnych na otwieranie placówek pod naszym szyldem – mówi Marzena...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Branża edukacyjna wychodzi na prostą
– Ostatnie lata to nie był łatwy czas dla firm organizujących zajęcia pozalekcyjne. Ale początek tego roku jest obiecujący – mówi...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Cukiernia Sowa szuka franczyzobiorców
– Szukamy franczyzobiorców, którzy docelowo będą prowadzić co najmniej kilka lokali pod naszym szyldem – mówi Michał Sowa, członek...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Dowozy stale rosną
– Postanowiliśmy szeroko udostępnić model multifranczyzy, który da franczyzobiorcom dużo większe możliwości skalowania biznesu – mówi...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Stolica zagospodarowana
– W Warszawie nie planujemy już otwierać kolejnych szkół, ale za to chcemy rozwijać sieć w innych regionach kraju – mówi Tonia...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Rynek sprzyja przedsiębiorczym
– Franczyza bankowa to biznes dla zaangażowanych partnerów, którzy stawiają sobie ambitne cele – mówi Jacek Torowski, dyrektor...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza od Oskroby
– Rosnące koszty, szczególnie energii, powodują, że prowadzenie piekarni nie jest łatwe. Jednak sprzedaż nam rośnie – mówi Karol...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes to ludzie, a bez nich nie ma sukcesu
– Franczyza zabezpiecza przed porażką i utratą zainwestowanych pieniędzy – mówi Kamil Pękała, franczyzobiorca sieci Lodolandia.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza w promocji
– Nowi franczyzobiorcy, którzy do 5. kwietnia podpiszą z nami umowę, będą zwolnieni z miesięcznej opłaty franczyzowej – mówi Albert...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Nowy model na nowe czasy
– Warsztaty edukacyjne to obecnie najbardziej pożądany produkt spośród tych, które proponujemy. Dlatego to na nich chcemy opierać...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zarabiamy na sprzedaży pączków
– Na zwrot z inwestycji w pączkarnię można liczyć już po trzech miesiącach od jej otwarcia – mówi Szymon Pelczyk, właściciel sieci...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses