Pytanie tygodnia
Po pomoc do księgowego
- o sytuacji na rynku usług księgowych opowiada Mirosław Stanisławski, prezes zarządu Blue Tax Group.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJW gastronomii jest pole do popisu
- mówi Dariusz Szastok, właściciel sieci pizzerii La Primera.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJUczucia najpiękniej wyraża biżuteria
- mówi Maciej Łączkowiak, menedżer ds. rozwoju sieci detalicznej Sklepów Jubilerskich Yes.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJBiznes w rytmie hip-hopu
O firmie Tribal i sklepach USA Sports opowiada Dariusz Marzec, dyrektor generalny Tribal Polska.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJKróliczek nie tylko dla playboyów
- o marce Playboy opowiada Tomasz Chojnacki, prezes zarządu spółki Disenso, tworzącej sieć sklepów z produktami z króliczkiem.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJSałatkowa inwestycja
O rosnącej popularności zdrowej żywności opowiada Jagna Badurowicz z Salad Story.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJWyobraźnia nie zna granic
- mówi Mariusz Włoczkowski z firmy Życie To Przygoda.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJInwestować z zyskiem
O rynku doradztwa finansowego opowiada Marcin Kuźniar, prezes K2 Doradcy Finansowi.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJDobry rok 2009 dla sieci agencji turystycznych Multita
- mówi Roman Fon, wiceprezes sieć agencji turystycznych Multita.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJGastronomię czeka świetlana przyszłość
- mówi Marcin Pertkiewicz, specjalista ds. rozwoju sieci American Chinese Food.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJRowery kupujemy na wiosnę
- mówi Tomasz Radzki, prezes zarządu spółki Velo, rozwijającej sieć Dobre Sklepy Rowerowe.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJZawsze jest sezon na szkolenia
O sytuacji na rynku szkoleń opowiada Marcin Matuszewski właściciel firmy Intelektualnie.pl.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJWrócą kredyty, zwiększy się popyt
O rynku nieruchomości opowiada Joanna Sójka, dyrektor regionalny Re/Max Poland North-West.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJKryzys zweryfikuje jakość modeli biznesowych
- mówi Yann Guen, wiceprezes Mayland Real Estate.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJJest sezon na delikatesy
- mówi Piotr Fugiel, wicedyrektor Benedicite.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJBielizna nie wystarcza
O zbliżającym się jubileuszu i planach marki Wolford w Polsce mówi Olga Karner, reprezentant generalny Wolford na Polskę.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJZnana marka jest w cenie
mówi Oskar Fischer, dyrektor zakupów Żabka Polska.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJW poszukiwaniu zbędnych wydatków
O sposobach redukcji kosztów w przedsiębiorstwie mówi Łukasz Polak, area developer na rynku Polskim firmy Expense Reduction Analyst.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJKoniec „wolnej amerykanki”
O zmianach na rynku pośrednictwa finansowego mówi Radosław Pakuła, dyrektor ds. sprzedaży w Finance Partner.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJPustostany nam nie grożą
O rynku powierzchni handlowej w małych i średnich miastach opowiada Tomasz Jurga, członek zarządu firmy deweloperskiej Świtalski&Synowie,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses