Pytanie tygodnia
Klienta trzeba poszukać
O specyfice prowadzenia sieci sklepów medycznych opowiada Aneta Fendorf, dyrektor zarządzający firmą Mobilex.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJZmiany w banku
O zmianach w placówkach partnerskich BZ WBK opowiada Anna Gniatkowska, menedżer ds. sprzedaży i rozwoju sieci.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJPunktów sprzedaży nigdy za wiele
O rozwoju sieci i zróżnicowaniu oferty opowiada Mirosław Ostrowski, prezes zarządu Playada.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFranczyza jedzie za granicę
O tym, kiedy można zacząć myśleć o eksporcie swojej franczyzy za granicę mówi Gilbert Mellinger, dyrektor francuskiej firmy konsultingowej...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJPizza zamiast krewetek
O rynku gastronomicznym opowiada Tadeusz Kościuszko, dyrektor ds. franchisingu w Telepizzy.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJZarabianie na herbacie
O planach rozwoju sieci Czas na Herbatę opowiada Marta Głowska, dyrektor działu handlowego firmy Progressive
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJNie zwalniamy tempa
O wpływie kryzysu na branżę spożywczą opowiada Dariusz Bożek, prezes Detal Koncept.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJMłodzi zdali egzamin
– o konkursie eurobanku mówi Grzegorz Święch, dyrektor zarządzający w Euro Banku SA
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJDobry moment na kupno nieruchomości?
- O rynku nieruchomości mówi Piotr Sumara, główny analityk Biura Nieruchomości Północ.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJDoradca będzie ekspertem
- o przyszłości rynku finansowego mówi Grzegorz Brzezicki, dyrektor ds. rozwoju sieci doradców finansowych Vandenberg.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJInternet - tak, ale z umiarem
O internecie i jego wpływie na wydajność pracy mówi Wojciech Gierasimowicz, menedżer ds. marketingu rozwiązań biurowych w Canon CEE.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJInwestycja ze smakiem
O tym, że w gastronomii wciąż istnieje potencjał do zarabiania mówi Barbara Knap, menedżer ds. rozwoju sieci Nasz Naleśnik.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJOpłacalna oferta dla firm
- o obsłudze klientów biznesowych mówi Jacek Wałęga, koordynator rynku biznesowego Play.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJNadal będziemy uczyć się języków
O przyszłości szkół językowych w dobie nadchodzącego kryzysu mówi Dominik Doliński, dyrektor zarządzający Angloman Szkołą Języka...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJNie boimy się konkurencji
Szybki rozwój to nasz priorytet - mówi Dariusz Bożek, prezes sieci Detal Koncept.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJInwestycja w sklep
- W handlu odzieżą sezon trwa przez cały rok – mówi Tomasz Koczara, kierownik ds. sprzedaży sieci franczyzowej CroppTown.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFranczyza z Australii
Australijska franczyza wkrótce na dobre zadomowi się w Polsce - zapowiada Anna Pławińska, business development manager Ambasady Australijskiej...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJZadowolenie rodziców gwarancją sukcesu
- mówi Mirosław Sławek, dyrektor zarządzający przedszkolami Zielona Ciuchcia.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJPolki kochają błyskotki
O polskim rynku biżuteryjnym opowiada Hanna Rochacka, właścicielka sklepów Zielony Kot.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJPomocny anioł biznesu
Wspieramy rokujące firmy z ciekawym produktem, a potem wprowadzamy je na giełdę lub sprzedajemy – o aniołach biznesu opowiada Michał...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses