Pytanie tygodnia
Polacy uczą się języków
O rynku szkół językowych w Polsce, walce z konkurencją i franczyzie w edukacji językowej opowiada Dominik Doliński, dyrektor zarządzający...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJKawa warta miliony
O tym, że w Polsce uruchomienie kawiarni to dobry biznes, przekonuje Anders Emblad, dyrektor zarządzający Wayne’s Coffee.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJKlient będzie wymagać
O rynku sprzedaży nieruchomości i perspektywach na przyszłość opowiada Robert Herzig, konsultant ds sprzedaży w RE/MAX Polska.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJPralinka z tradycją
O magicznej mocy, jaką może mieć czekoladziarnia, opowiada Jacek Sikora, współwłaściciel sieci Chocoffee.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJKsiążka w siedem minut
O wydawaniu na licencji książek, w których bohaterami są najmłodsi czytelnicy, opowiada Rafał Kwiatkowski z Niebieskiego Słonia.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Jeansy na każdym rogu
W przyszłym roku chcemy otworzyć ok. 60 nowych sklepów, dlatego wciąż poszukujemy partnerów do współpracy. O rozwoju firmy rozmawiamy z...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJUnia będzie płacić
O środkach pomocowych z Unii mówi Katarzyna Gniazdek, prezes DGE Bruxelles, firmy doradzającej przedsiębiorcom w pozyskiwaniu funduszy unijnych.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJHip-hop na koszulce
O marce odzieżowej typu streetwear we franczyzie opowiada Dariusz Marzec, dyrektor generalny Tribal Polska.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJLepsza przyszłość w sieci
O sytuacji w branży spożywczej – mówi Wojciech Kruszewski, prezes zarządu ZkiP Lewiatan’94 Holding.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJTłumaczymy wszystkie teksty
O planach firmy ILS – mówi Robert Fiutak, dyrektor generalny ILS Agencji Tłumaczeń Przysięgłych
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJPrzejęcia w branży
O planach inwestycyjnych i konsolidacji rynku spożywczego opowiada Artur Kawa, prezes Emperia Holding.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJRynek podnosi poprzeczkę
– mówi Kamil Polikowski, dyrektor ds. franczyzy eurobanku.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJSprawdzony biznes
Franczyza to pomysł na biznes dla mnie – przekonuje Piotr Chudzicki, franczyzobiorca sieci Kukartka.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJDziecko wie, co dobre
O najmłodszych klientach i franczyzie z odzieżą dla dzieci opowiada Marek Woroszył z firmy Petit Patapon.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJJęzyki są trendy
O modzie na języki obce i lingwistycznej franczyzie opowiada Paulina Kocenko, dyrektor szkoły stacjonarnej Lingua Nova.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJMonopol nam niestraszny
– mówi Marek Sadowski, prezes zarządu PAF Operator Pocztowy.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJKosmetyki naturalnie
- o prowadzeniu sklepu z kosmetykami naturalnymi i zapotrzebowaniu na tego rodzaju produkty, mówi Tomasz Czarski, właściciel Organique.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Mieszczuch czerpie z przeszłości
O kolekcji jesienno-zimowej oraz planach rozwoju sieci sprzedaży mówi Jacek Czarnowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu marki Deep.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJSprzedawca musi być fachowcem
- o rynku sprzętu komputerowego mówi Kamil Kaczmarek, prezes zarządu firmy Divicom, do której należy sieć sklepów komputerowo-multimedialnych.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJKukartka na każdą okazję
O trendach we franczyzie pocztówkowej opowiada Patrycja Brzozowska, kierownik ds. rozwoju sieci franczyzowej Kukartka.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses