Pytanie tygodnia
Walka o kierowców będzie zacięta
- o polskim rynku paliwowym opowiada Magdalena Kandefer z BP Polska
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFryzjer przed balem
– o specyfice prowadzenia sieci salonów fryzjerskich opowiada Anna Kulec-Karampotis, współwłaścicielka firmy Trendy Hair Fashion.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJNie tylko we Lwowie
– o ekspansji za granicą opowiada Mirosław Mazur, dyrektor działu sprzedaży firmy odzieżowej Ravel.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJDobrze prosperująca firma nie może trwać w stagnacji
– mówi Paweł Kapłon, dyrektor finansowy Gino Rossi i prezes firmy Simple.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJKosmetyki prezentem numer jeden
– mówi Iwona Kasica, współzałożycielka firmy Taberna Saponaria.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJPolski rynek goni Europę w sprzedaży telefonów
– ocenia Zdzisław Kos z firmy Prado, partnera sieci Orange.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJPlacówki tam, gdzie popyt
- mówi Radosław Sałata, dyrektor ds. sieci partnerskich w Polbank EFG.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJPolski klimat służy skórze
- o rynku odzieży skórzanej i futer mówi Norbert Rachtan, dyrektor sprzedaży DERRI.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJInternet na Bank
O rynku agencji bankowych i planach na przyszłość - mówi Marek Kłuciński, rzecznik prasowy PKO Banku Polskiego.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJNajlepsi otrzymają certyfikaty
O rynku franczyzy mówi Sławomir Miłow, prezes Polskiej Organizacji Franczyzodawców.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJMałe też opłacalne
– mówi Tomasz Koczara, koordynator sieci franczyzowej Cropp Town.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJPrzejęcia to naturalny mechanizm
– mówi Maria Andrzej Faliński, sekretarz generalny Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJGadżet z marką
O trendach w poligrafii mówi Beata Chlewicka z sieci Print Terminal
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJBiżuteria nie jest towarem jak każdy inny
- mówi Maciej Łączkowiak z firmy YES Biżuteria.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJObuwie pasuje do odzieży
- mówią Michał Ozimek oraz Marek Jamroż z sieci Diverse.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJLojalność w programie
- rozmowa z Jolantą Tkaczyk z WSPiZ im. L. Koźmińskiego w Warszawie.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJPiekarnia - gorący temat
- rozmowa z Jackiem Nowakowskim, prezesem Nowakowski Sklepy.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJKasa pod nadzorem
- rozmowa z Joanną Wardzińską, zastępcą prezesa banku BISE, do którego należy sieć agencji kasowych Monetia.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJMarzenia o Rosji
- rozmowa z Maciejem Kossowskim z Expandera.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJNaturalny zysk
O tym, jak należy sprzedawać produkty naturalne - mówi Tomasz Czarski, właściciel firmy produkcyjnej i sieci sklepów Organique.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses