Pytanie tygodnia

Ceny nieruchomości mogą spaść
– Jeżeli stopy procentowe nadal będą rosnąć, to możemy się spodziewać korekty cen nieruchomości wystawianych na sprzedaż – mówi...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes z małą inwestycją
– Obecny rok zamykamy z nową, jeszcze atrakcyjniejszą ofertą franczyzową – mówi Damian Rybak z Żabka Polska.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Rentowny biznes
– Poziom przychodów, jakie osiągają nasi franczyzobiorcy gwarantuje wysoką rentowność biznesu – mówi Piotr Cieślik, dyrektor...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Na nieruchomościach można zarobić
– Klienci chcą dzisiaj sprzedawać nieruchomości jak najkorzystniej, więc szukają wsparcia u specjalistów – mówi Tomasz Barski,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zarabiać na kredytach
– Mamy oddziały, które potrafiły już w pierwszym miesiącu osiągnąć rentowność – mówi Daniel Gawryczuk, prezes zarządu DG-Inwest.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Rekordowy rok
– Od początku roku uruchomiliśmy kilkadziesiąt punktów franczyzowych Bafra Kebab. Obecny rok jest rekordowy pod względem otwarć – mówi...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Marketing musi być efektywny
– Klienci wiedzą, jak powinien wyglądać dobry marketing. Na rynku wygrywają ci, którzy mają dużo usług i potrafią mierzyć ich efekty...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes na małym rynku
– Interesują nas głównie mniejsze miejscowości, w których oferta gastronomiczna nie jest zbyt rozbudowana – mówi Radosław Charubin,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Klienci wrócili do restauracji
– Goście teraz chętnie przeznaczają więcej pieniędzy na wyjście do restauracji – mówi Wojciech Lewandowski, menedżer ds. franczyzy i...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Fitness się opłaca
– Praca zdalna i ograniczona możliwość ruchu w ostatnim roku sprawiły, że zainteresowanie klubami fitness rośnie – mówi Krzysztof...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zdrowie się opłaca
– Mamy potencjał, aby zbudować marki, które staną się europejskimi, a może nawet światowymi czempionami w branżach przyszłości –...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Dwa to lepiej niż jeden
– Nawet 80 proc. naszych nowych franczyzobiorców decyduje się na otwarcie jednocześnie dwóch konceptów – mówi Tomasz Jench,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Restrukturyzacja uratowała firmę
– Mieliśmy kłopoty spowodowane lockdownami. Postępowanie sanacyjne umożliwiło nam ich rozwiązanie – mówi Adam Miłosiński, menedżer...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes w branży fashion
– Notujemy wzrosty obrotów w stosunku do czasu sprzed pandemii – mówi Wojciech Kalejta, dyrektor zarządzający Moodo.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zarabiaj na wynajmie biur coworkingowych
– Biura są i nadal będą potrzebne. Tyle, że w elastycznej formie – mówi Michał Dorszewski, dyrektor franczyzy w IWG.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes z niską inwestycją
– Zwrot z inwestycji w naszą pizzerię powinien nastąpić po 3-4 miesiącach – mówi Wojciech Goduński, który wprowadza na rynek nowy...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza w ochronie środowiska
– Odbiorcą naszych usług jest praktycznie każdy przedsiębiorca, działający w Polsce – mówi Katarzyna Michniewska, prezes firmy...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zyski ze słońca
– Nasi najlepsi franczyzobiorcy podpisują 15-20 umów miesięcznie – mówi Grzegorz Jaworski, specjalista ds. sieci PVGE.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Ubezpieczenie ma znaczenie
O biznesie w branży ubezpieczeniowej rozmawiamy z Rafałem Walczakiem, dyrektorem ds. rozwoju Viviamo.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Mobilny agent
– Nie czekamy na klientów, to my jedziemy do nich – mówi Adam Hanusiak, właściciel marki Twoje Ubezpieczenia Mobilne.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses