Pytanie tygodnia

Stawiamy na franczyzę
– Obecnie poszukujemy ponad 2 tys. kandydatów, którzy w różnych częściach kraju będą mogli prowadzić swój własny sklep pod szyldem...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Czy to dobry czas na otwarcie biura nieruchomości?
– Agencje nieruchomości mają dzisiaj rewelacyjne warunki do rozwoju i zarabiania pieniędzy – twierdzi Krzysztof Badan, franczyzobiorca WGN.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Jak zarobić na diecie pudełkowej
– Catering dietetyczny okazał się covidoodporny – zapewnia Aneta Jaremkowska, franczyzodawczyni Fit & Food Catering.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Klienci inwestują w walutę
– Wielu Polaków likwiduje obecnie lokaty bankowe i inwestuje pieniądze w zakup waluty – mówi Marcin Latos, prezes zarządu Extrakantor.pl.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes dla młodych i odważnych
Studiuje, jest młoda i pełna zapału. O pierwszym biznesie w bardzo młodym wieku opowiada Natalia Pigło, świeżo upieczona franczyzobiorczyni...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Dwa biznesy pod jednym dachem
– Połączenie dwóch konceptów pozwala poszerzyć ofertę i zoptymalizować koszty działalności – mówi Tomasz Jench, franczyzodawca New...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Przemyślane plany
– Chcielibyśmy, aby placówki Gigantów Programowania znajdowały się w każdym mieście powiatowym w Polsce – mówi Radosław Kulesza,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Dobre pomysły procentują
– Nasze sklepy franczyzowe dobrze radzą sobie w pandemii. Niektóre już w listopadzie zrealizowały ubiegłoroczny plan sprzedażowy – mówi...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Budowlanka ma się dobrze
– Klienci wolą dziś robić zakupy lokalnie, w polskich firmach. A my jesteśmy firmą opartą w 100 proc. na rodzimym kapitale – mówi Piotr...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza na stacjach paliw
– Planujemy otwierać 20 stacji franczyzowych rocznie – mówi Piotr Żuromski, dyrektor biura zarządzania siecią PKN Orlen.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Nie osiadamy na laurach
– Już niedługo zaczynamy testy dwóch nowych konceptów – zapowiada Krzysztof Olesiak, prezes Sweet Gallery.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Kultura się opłaca
– Choć obecna sytuacja daleka jest od normalności, wcale nie jest to zły czas na otwieranie biznesu w branży edukacyjnej – uważa Dagmara...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Restauracja po gruzińsku
– Nie wymagamy od kandydatów na franczyzobiorców doświadczenia w biznesie ani w gastronomii – mówi Piotr Greczanowski z Chinkalnii.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Cenna pomoc
– W czasie pandemii uruchomiliśmy kilka nowych placówek i wzrosło zainteresowanie naszymi usługami – mówi Piotr Bijański, prezes Twój...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pizzeria w czasach pandemii
Jak pokonać wirusa, który niszczy restauracje? Wyjaśnia Marcin Ciesielski, prezes Mastergrupy, do której należy sieć pizzerii Stopiątka i...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Klienci chudną, franczyzobiorcy zarabiają
– Nasze kluby osiągają próg rentowności po 3-4 miesiącach – mówi Bartłomiej Stanek, właściciel marki Studio Synergy.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sklep z naturalnymi kosmetykami
– Całkowita inwestycja w nasz sklep to 50 tys. zł netto – mówi Ewelina Kyzioł, franczyzodawca marki Mydlarnia u Franciszka.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Interes odporny na wirusa
– Branża nieruchomości nie wyhamowała w czasie COVID-19 i po ustaniu pandemii nie będzie się musiała odbudowywać – mówi Bartłomiej...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Edukacja w pandemii
– Obecnie konkurencja w naszej branży jest mniejsza, bo niektóre zajęcia dla dzieci nie mogą się odbywać on-line. To daje większe...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Alternatywny biznes
– Najwięcej osób zainteresowanych otwarciem biura nieruchomości pod naszą marką do tej pory prowadziło agencję podróży – mówi Agata...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses