Z kraju

Intermarché zaczęło lifting
Grupa Muszkieterów zabiera się za unowocześnianie swoich supermarketów. Musi, bo rynek jest coraz trudniejszy.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Butik na trzy fronty
Marki odzieżowe coraz częściej rezygnują ze specjalizacji. Tak samo zrobił Butik I Like.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Mobilna kosmetyczka
Z Abacosun można współpracować na pięć sposobów - stacjonarnie i mobilnie.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Restauracja al dente
Franczyzodawca Ristorante Tesoro poleca zatrudniać włoskich kucharzy. Firma pomoże ich znaleźć.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza pomaga wyjść za granicę
Kazar, polska marka odzieżowa, otwiera dzięki franczyzobiorcom salony na Bliskim Wschodzie i w Europie Wschodniej.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Co powie mama?
Zdanie rodziców jest najważniejsze - zarówno dla dzieci, jak i dla właścicieli prywatnych szkół. Pamięta o tym partner szkoły 2plus2.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
W Lublinie powieje chłodem
Lubelscy fani mrożonych jogurtów zyskali nowy gastronomiczny przystanek. Redberry otwiera się w Tarasach Zamkowych.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Na usługach małych firm
Inkubator Eksportu chce zbudować sieć agentów sprzedających usługi, które pomogą polskim firmom wejść na rynki zagraniczne.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Outsourcing wciąż w modzie
Wysyłki to przeważająca część biznesu Ship Center. Ale po wprowadzeniu drukarni online może się to zmienić.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Wybrani franczyzobiorcy Oskroby tworzą własne, lokalne sieci piekarni pod marką franczyzodawcy.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Przyczepą do Tesco i Kauflandu
Lodolandia proponuje partnerom gotowe lokalizacje. Sezon rusza już za miesiąc.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Jasne zasady gry
Home Broker chce nawiązać współpracę z niezależnymi agentami nieruchomości. Zachęca bogatą bazą nieruchomości i z góry ustalonymi...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Agencja sprzeda i doradzi
W roli franczyzobiorców Punktu Reklamy najlepiej sprawdzą się osoby z doświadczeniem w marketingu internetowym.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Intermarché ma asa w rękawie
Franczyzobiorcy prowadzący supermarkety zwiększają zyski dzięki własnej produkcji wędlin i kiełbas.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Kto płaci za darmową kawę?
McDonald’s rozdaje kawę. W ten sposób promuje swoją śniadaniową ofertę, ale czyim kosztem?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Bitwa o handel
Franczyzodawcy chcą rozdawać karty na rynku spożywczym i pomóc właścicielom niezależnych sklepów. Ale najpierw muszą uporać się z...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza zdominuje Pizzę Dominium
Do tej pory pod szyldem Pizzy Dominium działały wyłącznie własne pizzerie. Teraz to się zmienia.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Niższa inwestycja w supermarket
Carrefour chce otwierać jeszcze więcej sklepów w formacie convenience. Ma w tym pomóc nowy model współpracy.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Efekt mierzony w tonach
Sunkins pomaga w walce z nadwagą. Franczyzodawca odchudził Czechów i Słowaków o 200 ton. Teraz przyszedł czas na Polskę.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Kup i pobaw się
Tak w skrócie można opisać sklep Kreatywne Maluchy. Biznes sprawdza się na wyspie w centrum handlowym.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową

Żabka
Sklepy typu convenience

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

New York Pizza Department
Pizzerie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Willisch
Lodziarnie