Z kraju

Lody dają zarobić
Wartość rynku lodowego w Polsce wynosi 3,5 mld zł i ciągle rośnie. To dobra wiadomość dla osób, które rozważają biznes lodowy na...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zarabiamy na nalewanych perfumach
Perfumy Refan mogą być świetną propozycją poszerzenia oferty dla sklepów z różnym asortymentem.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sleeping Expert śpi spokojnie
Sprzedaż w salonach Sleeping Expert stale rośnie. Sieć ma też ambitne plany rozwoju.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes, któremu nie brakuje klientów
Cortez chce otworzyć co najmniej 40 nowych sklepów w 2023 roku. Ile trzeba zainwestować w placówkę marki?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sieci rosną
Accor chwali się wzrostem przychodów, a Meet & Fit – Slow Food Burgers i Bricomarche kolejnymi otwarciami. Przegląd tygodnia 18-25 lutego.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zyski z kursów i korepetycji
Dzieci uczące się w szkołach publicznych mają braki wiedzy. Dlatego zainteresowanie zajęciami Galileusza jest coraz większe.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Burgery przynoszą zyski
Dobra Buła startuje z franczyzą. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza pączkarni – przegląd sprawdzonych pomysłów na biznes
Pączki sprzedają się nie tylko w Tłusty Czwartek. Jak otworzyć i z sukcesem prowadzić pączkarnię?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyzodawca rozwija sieć bankową
W ostatnich miesiącach ubiegłego roku blisko 50 partnerów dołączyło do sieci Alior Banku lub zdecydowało się na otwarcie kolejnej placówki.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyzodawca zmienia model biznesowy
Edukido proponuje nowy model współpracy franczyzowej, w oparciu o jednorazowe warsztaty. Co się zmienia?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Wnętrze ma znaczenie
Homla kieruje swoją ofertę franczyzową do mniejszych i średnich miast, liczących powyżej 30 tys. mieszkańców.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Marketing bez regionalizacji
Partnerzy Agencji Wirtualnej mogą szukać klientów w całym kraju. Jak sobie radzą?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pora na lody
Beza Krówka zapewnia, że jej oferta franczyzowa jest bardzo elastyczna. Swoją sieć lodziarni opiera głównie na punktach sezonowych.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Ustawy nie ma, Kodeks działa
Już kilkanaście tysięcy franczyzobiorców jest objętych gwarancjami Kodeksu Dobrych Praktyk we franczyzie. Po tym jak Kodeks podpisał...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Nagrodzeni franczyzobiorcy
Zakończyła się II edycja inicjatywy Żabki „Liga Mistrzów Jakości”. W ramach konkursu nagrodzonych zostało ponad 2,4 tys....
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sushi we franczyzie – przegląd sprawdzonych pomysłów na biznes
Moda na sushi wśród Polaków nie przemija. Jak otworzyć własny sushi-bar we franczyzie?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Otwieramy salon z wyposażeniem łazienek
BLU w tegorocznych planach ma rozwój sieci w miastach liczących powyżej 100 tys. mieszkańców. Ile trzeba zainwestować w salon z...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Idzie nowe
Meet & Fit zmienia nazwę, Frentzza ma nowy lokal, a Żabka promuje przedsiębiorczość wśród młodych. Przegląd tygodnia 21-28 stycznia.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Makarun w niższej cenie
Sieć Makarun stawia mocno na formaty z niską kwotą inwestycji.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza kawiarni – przegląd sprawdzonych pomysłów na biznes
Własna kawiarnia to marzenie wielu osób. Jak ją otworzyć we franczyzie? Licencję na kawiarnię lub cukiernię udostępnia dużo konceptów.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses