Biznes dla pań
Przewidujemy dalszy wzrost liczby rozwodów i zapotrzebowania na usługi z tym związane. Dlatego planujemy otwarcie 21 biur w Polsce – mówi Krystyna Rek, pomysłodawczyni marki Kobieta i Rozwód.
Z danych Głównego Urzędu Statystycznego wynika, że w Polsce rozwodzi się ponad 66 tys. par rocznie. I tendencja ta ma charakter wzrostowy. Jeśli patrzy się na te dane z perspektywy waszej firmy, mogą one tylko cieszyć.
Ciągły wzrost zamożności społeczeństwa, jak i wzrost świadomości oraz niezależności kobiet powoduje, że branża w której działamy, mimo swojej niszowości, bardzo prężnie się rozwija. Specyfika branży powoduje, że jest ona niezależna od aktualnej sytuacji rynkowej i politycznej. Obecnie ocenia się, że statystycznie 40 proc. małżeństw rozwiedzie się w najbliższym czasie. Ale stosunek ten jest wciąż dużo niższy niż w krajach zachodnich i będzie z pewnością rósł. Klientkami biur rozwodowych są głównie kobiety. Nasza firma świadczy kompleksowe usługi okołorozwodowe jak pomoc prawna, psychologiczna, detektywistyczna czy mediacje rodzinne lub szkoły dla rodziców. Jesteśmy jedyną firmą oferującą kompleksowe usługi w tej branży. Przewidujemy dalszy wzrost liczby rozwodów i zapotrzebowania na usługi z tym związane. Dlatego planujemy otwarcie 21 biur w Polsce. Lokalizacja planowanych biur uwzględnia różnice w liczbie spraw rozwodowych w poszczególnych regionach naszego kraju. Działamy obecnie na terenie Warszawy, Łodzi i Gdańska. W najbliższym czasie otwieramy biuro we Wrocławiu. Początek roku zapowiada się bardzo obiecująco. W założeniach jest otwarcie kolejnych dwóch biur. Prowadzimy bardzo poważne rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami z Olsztyna, Poznania czy Katowic.
Kto może rozwijać biznes pod marką Kobieta i Rozwód? I ile trzeba zainwestować?
Naszymi franczyzobiorczyniami mogą zostać tylko panie. Ważne, żeby były komunikatywne, otwarte, empatyczne i umiały słuchać. Dobrze byłoby, żeby wykazywały zdolności menedżerskie i miały choć minimalne doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej. Na inwestycję powinny mieć mniej więcej 50 tys. zł. 35 tys. zł to koszt opłaty franczyzowej, ale trzeba mieć jeszcze środki na wynajem i aranżację biura. Przystosowanie lokalu pochłania zazwyczaj 8 tys. zł. Najlepiej wynająć biuro blisko sądu okręgowego, bo to w nim odbywają się sprawy rozwodowe. Lokal powinien mieć co najmniej 25 m2 powierzchni. Najlepiej, aby było to zwykłe mieszkanie przerobione na biuro o łagodnym wystroju i pozytywnych kolorach.
Na jakie zyski można liczyć?
Biuro staje się rentowne zazwyczaj po 2-3 miesiącach od otwarcia. Zwrotu z inwestycji można spodziewać się już po 8-9 miesiącach.
Rozmawiała Anna Smolińska
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży usługi dla konsumentów
AgencjaTlumaczen.pl
Biura tłumaczeń i przygotowanie dokumentów
Citybox24.pl
Magazyny samoobsługowe
epaka.pl
Usługi kurierskie
Extra Services
Przeprowadzki, sprzątanie, naprawy, konserwacja
Fashion Laundromat
Pralnie samoobsługowe
Furgonetka Punkt
Usługi kurierskie
Mail Boxes Etc.
Usługi kurierskie
Pralnia EBS
Pralnie samoobsługowe
Quick Ride
Wynajem hulajnóg, taksówki i dostawy jedzenia
Ship Center
Usługi kurierskie
Speed Queen
Pralnie samoobsługowe
Upadłości - Ekspert
Oddłużania i obrót nieruchomościami
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

