Zmiany w sieci detalicznej Vistuli
Sieć detaliczna Vistula zamierza zamknąć swoje nierentowne placówki, zastępując je nowymi
Vistula planuje poważny przegląd rentowności sieci handlu detalicznego - powiedział dla Supermarket Polska Erwin Bakalarz, asystent zarządu Vistuli. Pomimo równoczesnego ograniczenia liczby salonów o dwie placówki sprzedaż detaliczna zrealizowana w sieci salonów firmowych w lipcu 2002 wzrosła o 51 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.
Wzrosła wartość sprzedaży detalicznej w sieci salonów franchisingowych marki Vistula. W sieci salonów Artisti Italiani przejętych przez Vistulę, wzrost sprzedaży w czerwcu wyniósł 200 proc. w stosunku do maja.
Więcej: Supermarket Polska, wrzesień 2002, s.19See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...