Wulkanizacja przy markecie

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Szybka Wymiana Opon istnieje od 2014 roku. Specjalizuje się w wymianie oraz naprawie opon. Ale potencjalny franczyzobiorca marki nie musi budować ani wynajmować specjalnych pomieszczeń pod zakład wulkanizacyjny. Wystarczy, że posiada kawałek własnego lub wynajętego placu (na przykład od komisu samochodowego), na którym można postawić specjalistyczny namiot do szybkiej wymiany opon. Nie potrzeba zdobywać żadnych pozwoleń budowlanych, bo namiot nie jest na stałe związany z gruntem. Tym, którzy nie mają upatrzonej lokalizacji, franczyzodawca umożliwia rozłożenie namiotu pod sklepami marki Tesco.

– Sezonowa wymiana opon w naszym kraju nie jest obligatoryjna. Ale każdy kierowca zdaje sobie sprawę, że jest to konieczne, bo od tego zależy bezpieczeństwo kierowcy oraz osób, które z nim podróżują. Samochodów mamy coraz więcej, na jedną rodzinę przypadają średnio dwa auta. Dlatego popyt na usługi wulkanizacyjne wciąż rośnie – mówi Dawid Michalski, dyrektor handlowy Szybkiej Wymiany Opon.

Namiot Szybkiej Wymiany Opon wraz z pełnym wyposażeniem niezbędnym do prowadzenia działalności kosztuje 38 tys. zł netto. Wystarczy zaledwie 13 m2 powierzchni na jego rozstawienie. Przez pięć miesięcy w roku franczyzobiorca będzie musiał uiszczać opłatę bieżącą w wysokości 200 zł netto. – Zwrotu z inwestycji można spodziewać się już po czterech miesiącach – mówi Dawid Michalski.

Franczyzodawca chce nawiązać współpracę z franczyzobiorcami z całej Polski. Obecnie posiada trzy jednostki własne, dwie franczyzowe i przygotowuje się do otwarcia 10 kolejnych lokalizacji, na które ma już podpisane umowy franczyzowe.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €