Franczyzodawca pomoże zdobyć klientów

Ziebart, który specjalizuje się w pielęgnacji i renowacji samochodów, będzie pozyskiwał klientów dla salonów franczyzowych. Strategia ma zapewnić szybszy rozwój marki w Polsce.
Firma wykorzysta w tym celu małe punkty Ziebart Express, które pomogą franczyzobiorcom w ich biznesie. Firma będzie inwestować i rozwijać placówki, by później podłączyć je pod salon franczyzowy. – Ziebart Express ma pomóc franczyzobiorcom w przecieraniu szlaków na lokalnych rynkach. Działalność placówek opierać się będzie na współpracy z dealerami i serwisami samochodowymi. W ten sposób zyskamy dostęp do ogromnego źródła klientów – mówi Bartosz Liszkowski, prezes Ziebart Polska.
Firma chce, by rozwój Ziebart Express wyprzedzał rozwój sieci salonów franczyzowych. Dzięki temu mniejsze punkty zdążą wypracować mocną pozycję marki na rynku, jeszcze zanim franczyzobiorcy rozpoczną swoją działalność. Centrala wyręczy ich w najtrudniejszym zadaniu w biznesie – popularyzacji usług wśród potencjalnych klientów. W ten sposób salony franczyzowe już od pierwszego dnia będą notować sprzedaż.
Z czasem właściciele licencyjnych salonów Ziebart będą mogli rozszerzyć biznes o placówki Ziebart Express. – Punkty będą przekazywane tylko najbardziej kompetentnym i zaangażowanym przedsiębiorcom. Placówki będą w pełni rozwinięte, z wysoką sprzedażą, pakietem klientów i mocną pozycją na rynku. Trafią tylko w odpowiedzialne ręce – mówi Bartosz Liszkowski.
Potencjalną wartość punktu Ziebart Express pokazuje placówka w Bydgoszczy, otwarta w sierpniu 2016 roku, która przekroczyła już próg rentowności. Wartość jej sprzedaży na koniec listopada przekroczyła 40 tys. zł. Przy miesięcznych kosztach w wysokości 13 tys. zł, inwestycja w biznes zwróci się za 4-6 miesięcy.
Podobne przewidywania dotyczą tempa rozwoju dużych salonów franczyzowych. Przy wsparciu punktów Ziebart Express, salon franczyzowy o wartości 200 tys. zł może osiągnąć rentowność w pierwszym roku działalności, a cała inwestycja zwrócić się już po dwóch latach.
Ziebart będzie obecny w większych miastach powyżej 100 tys. liczby mieszkańców. W miastach od 300 tys. mieszkańców będą powstawać duże salony licencyjne. Do najważniejszych usług Ziebart należy ochrona lakieru pojazdów, auto detailing, czyli bardzo pedantyczne czyszczenie auta w środku i na zewnątrz, foliowanie, czyli zmiana koloru karoserii wewnątrz i na zewnątrz samochodu.
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej