Marka bogatsza o siedem biur

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Marka Re/Max weszła do Polski w 2007 roku, a dziś ma nad Wisłą 34 placówki. W tym roku sieć powiększyła się o siedem biur. Po pięcioletnim okresie współpracy umowę franczyzową przedłużyły też biura Re/Max Concept z Wrocławia oraz Re/Max Gold z Katowic. Z rynku zniknęło natomiast jedno biuro, czego powodem była osobista sytuacja właściciela.
– Założyliśmy, że w 2016 roku sprzedamy 10 licencji franczyzowych. Nie wszystkie z tych biur zdążą otworzyć się do końca roku, gdyż właściciele, w zależności od doświadczenia biznesowego bądź branżowego, potrzebują kilku miesięcy na wdrożenie się, szkolenia i adaptację lokalu – tłumaczy Ewa Zbrzeżna, dyrektor regionalna Re/Max Polska.

Od tego roku wszyscy agenci i franczyzobiorcy Re/Max mają dostęp do specjalistycznego centrum marketingowego. To zaawansowany system informatyczny, który pozwala na generowanie różnorodnych, spersonalizowanych materiałów marketingowych przez wszystkich uczestników sieci. Każdy agent ma możliwość stworzenia własnego profilu, a następnie po dokonaniu wyboru jednego spośród oferowanych szablonów materiałów marketingowych zapisania i wydrukowania np. własnych wizytówek, ulotek, broszur, newsletterów, banerów itp.

Oczekiwana kwota inwestycji we własny biznes pod szyldem Re/Max włącznie z opłatą wstępną oraz zabezpieczeniem finansowym na okres tzw. rozruchu biura wymaga kwoty od 70 tys. do 100 tys. zł. Opłaty franczyzowe uzależnione są od wybranego modelu współpracy z franczyzodawcą.

Agenci na wyłączność

Pod szyldem Re/Max działają wyłącznie biura franczyzowe. Agenci sieci pracują tylko w oparciu o umowy z klauzulą wyłączności. Klient, podpisując taką umowę, decyduje, że nie zleci sprzedaży swojej nieruchomości innej agencji.
– Praca na tzw. umowach na wyłączność wymaga od agenta działań często wykraczających poza konwencjonalne relacje z klientami. Niejednokrotnie jesteśmy „rzeczoznawcami”, „prawnikami” oraz doradcami. Umowa na wyłączność daje nam możliwość zabezpieczenia, a co za tym idzie umożliwia większy wkład w sprzedaż. Mając gwarancję wypłaty wynagrodzenia, agent stara się dużo bardziej, a klient wie, że zrobimy co w naszej mocy, by transakcja przebiegła szybko i skutecznie – mówi Magdalena Górnicka, właścicielka biura Re/Max Newstyle, Bielsko-Biała.

Zwraca też uwagę na rolę kreatywności w prowadzeniu biura nieruchomości.
– Trzeba ją maksymalnie wykorzystać i czasem pozwolić pomysłom na swobodne szybowanie. Takie eksperymenty potrafią wnieść wiele nowych, nieszablonowych metod do codziennej pracy. Chcemy odciąć się od wizerunku stereotypowego agenta nieruchomości, którego praca kończy się na wstawieniu oferty do bazy. W dobie szybkiego dostępu do informacji wymagania klientów względem agenta rosną. Właściciele nieruchomości oczekują nowych rozwiązań, zaangażowania i szybkości działania. Tylko indywidualne, kreatywne podejście potrafi zaspokoić te potrzeby – mówi franczyzobiorczyni.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €