Intensywny finisz roku

Spar rozpoczął grudzień pięcioma otwarciami. Wszystkie sklepy należą do franczyzobiorców.
Grudzień w sieci handlowej Spar rozpoczął się od pięciu otwarć. Dwa z nowych sklepów to punkty w klasycznym formacie Spar, trzy pozostałe to mniejsze placówki Spar Express. Dzięki otwarciom liczba sklepów sieci powiększyła się do 227.
Supermarkety Spar powstały w dolnośląskich Dobroszycach oraz górskiej miejscowości Piwniczna Zdrój. Oba dysponują 390 m2 powierzchni sprzedażowej.
– O podjęciu współpracy z siecią zdecydowały przede wszystkim dwa czynniki – Spar to znana i rozpoznawalna na świecie marka o dobrej renomie, a co ważniejsze – z polskim kapitałem – mówi Łukasz Mamala, właściciel sklepu w Piwnicznej.
Pierwszy ze sklepów w formacie Spar Express o powierzchni 140 m2 otwarty został w Pionkach na Mazowszu. Kolejny uruchomiono w świętokrzyskim Nowym Korczynie. To nieco większy lokal – ma 150 m2. Trzeci z „ekspresów” pojawił się w Lipnie w województwie wielkopolskim, w punkcie o powierzchni 140 m2. Pod względem asortymentu może śmiało konkurować z większymi sklepami, ponieważ na niewielkiej powierzchni udało się zmieścić bardzo szeroki, ponadstandardowy, jak na ten format sklepu, asortyment. W sklepie dostępnych jest wiele potrzebnych w codziennym funkcjonowaniu artykułów – poza zwyczajowym asortymentem dostać można również świeże mięso, wędliny, zabawki, produkty gospodarstwa domowego czy też tzw. niemiecką chemię, sprowadzaną specjalnie dla sklepów Spar.
Wcześniej, w listopadzie, sieć Spar powiększyła się o sklepy w Krakowie i Malborku.
Spar jest największą na świecie franczyzową siecią sprzedaży detalicznej. Sklepy oznaczone tym logo działają w 44 krajach, a ich liczba przekracza 13 tys. W Polsce Spar obecny jest od 1996 roku, a od 2010 roku należy do jednej z największych grup dystrybucyjnych w kraju – Grupy Kapitałowej Bać-Pol, która zarządza jej rozwojem. W październiku na fotelu prezesa Spar Polska zasiadł Leszek Bać, właściciel GK Bać-Pol. Plany nowego szefa Spar przewidują dalszą rozbudowę sieci, rozwój marek własnych oraz doskonalenie operacji logistycznych. Założeniem działań na 2017 rok, szczególnie w kontekście nowych placówek oraz logistyki, jest jeszcze ściślejsza współpraca z franczyzobiorcami i wsparcie ze strony struktur Bać Pol.
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej