Quiosque kończy rok z przytupem

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Grodzisk Mazowiecki, Ostrów Wielkopolski, Lębork i Tomaszów Lubelski – w tych miastach miały miejsce grudniowe otwarcia salonów polskiej marki Quiosque. Punkt w Grodzisku Mazowieckim ma powierzchnię 150 m2 i znajduje się w Galerii Grodova. W Ostrowie Wielkopolskim sklep otwarto w Galerii Ostrovia na powierzchni 93 m2. Tylko o 1 m2 więcej ma salon w Tomaszowie Lubelskim, który mieści się w Galerii Rynek. Sklep w Lęborku jest w tym gronie wyjątkiem – jako jedyny uruchomiony został przy ulicy handlowej. Wszystkie punkty należą natomiast do franczyzobiorców.
Konsekwentnie realizujemy przyjętą strategię dynamicznego rozwoju sieci. W grudniu otworzymy łącznie pięć nowych salonów, z czego cztery będą należały do naszych partnerów mówi Aleksandra Posiadła, menedżer ds. ekspansji Quiosque.

Obecnie sieć obejmuje 66 sklepów własnych, 67 franczyzowych i sześć outletów. Franczyzodawca ma podwójne powody do zadowolenia – notuje sporo otwarć, a jednocześnie niewiele punktów zamyka.
Sklepy, które zamknęliśmy w mijającym roku, można policzyć na palcach jednej ręki. W niektórych przypadkach musieliśmy jednak podjąć taką decyzję. Wynika to z bardzo wyraźnej tendencji na rynku, którą obserwujemy już od dłuższego czasu: ulice tracą swoją handlową rolę na rzecz galerii. Chociaż zamknęliśmy jeden z naszych pierwszych salonów, który mieścił się w Łodzi przy ulicy Piotrkowskiej, to w tym samym mieście otworzyliśmy dwa inne sklepy w centrach handlowych. Podobnie było w przypadku sklepów w Bydgoszczy i Stalowej Woli, gdzie zlikwidowaliśmy sklepy uliczne i otworzyliśmy nowe salony w centrach handlowych – mówi Aleksandra Podsiadła.

Aby zostać franczyzobiorcą Quiosque, należy dysponować lokalem powierzchni 100-130 m2, w mieście powyżej 50 tys. mieszkańców. Koszt inwestycji, w zależności od stanu lokalu, sięga od 1,5 tys. zł do 2,5 tys. zł na jeden metr kwadratowy netto. Franczyzobiorca nie ponosi wydatków na zatowarowania, bo franczyza Quiosque działa w modelu depozytowym – towar pozostaje własnością dawcy licencji, a partner zarabia na prowizji od sprzedaży.
Szczegóły dotyczące oferty i zasad współpracy z naszymi partnerami omawiamy podczas indywidualnych rozmów. Każdy salon ma swoją specyfikę i różny potencjał. Ma na to wpływ wiele czynników, jednym z głównych jest lokalizacja. Zakładając jednak średni czas zwrotu zainwestowanej kwoty, możemy mówić o około dwóch latach. Zdarzają się jednak przypadki, że ten okres jest zdecydowanie krótszy, np. pół roku – mówi Aleksandra Podsiadła.

Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które cenią dobrą jakość materiałów oraz połączenie klasycznej elegancji z aktualnymi trendami.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €