Kebab ma wzięcie

Lokale z kuchnią kurdyjską można otwierać zarówno w centrach miast, jak i na przedmieściach czy w galeriach handlowych.
Działająca od 2010 roku sieć restauracji z kuchnią kurdyjską liczy w tej chwili 24 lokale, z czego trzy działają we franczyzie.
– W przyszłym roku planujemy otworzyć 10 kolejnych lokali franczyzowych. Oprócz tego niewykluczone, że będziemy również otwierać punkty własne – mówi Nasir Bilgin, dyrektor generalny Kebab King.
Kebab King serwuje nie tylko popularne kebaby, ale też inne dania kuchni kurdyjskiej. Lokale tej marki można otwierać w różnych miejscach: przy głównych ulicach i w centrach miast, na osiedlach i przedmieściach albo w food courtach galerii handlowych. Wielkość może być bardzo różna – od 80 do 250 m2 powierzchni. Lokal powinien być dobrze widoczny z ulicy, mieć dużą witrynę i przynajmniej dwa wejścia, pożądane jest też miejsce na letni ogródek. Koncept nastawia się na rozwój w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców. Przewidywana kwota inwestycji, w zależności od rodzaju lokalu, mieści się w przedziale od 150 do 500 tys. zł. Opłata za przystąpienie do sieci jest uzgadniana indywidualnie. Miesięczna opłata franczyzowa to 6 proc. od obrotu, a opłata marketingowa wynosi 1,5 proc. Według szacunków franczyzodawcy, lokale osiągają rentowność w przedziale od 1 do 6 miesięcy. Okres zwrotu z inwestycji powinien nastąpić po upływie 12-36 miesięcy.
Franczyzobiorcy mogą liczyć na pomoc w poszukiwaniu właściwego lokalu, dostają także projekt aranżacju baru.
– Oferujemy także szkolenia dla personelu, trwające od 4 do 8 tygodni. Szkolenie dla franczyzobiorcy trwa natomiast od momentu podpisania umowy do momentu otwarcia lokalu – wylicza Nasir Bilgin. – Zapewniamy oprogramowanie komputerowe, oferujemy też nasz system call center, który obsługuje dostawy w całej Polsce oraz aplikację mobilną. System zamówień obsługuje również nasza strona internetowa.
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej