Lody w trzech odsłonach
Lody z prawdziwego mleka i śmietany, ale także wegańskie, w wersji bio, słodzone stewią – to oferta Krakowskich Lodów z Lodziarni, które właśnie ruszają z franczyzą.
Ta prowadzona rodzinnie marka funkcjonuje na rynku od 10 lat.
– To wtedy zacząłem rzemieślniczą produkcję lodów, według receptur, które dostałem od rodziców – mówi Tomasz Jenner, współwłaściciel konceptu Lody z Lodziarni. – Nasze lody są połączeniem tradycji i nowoczesności. Mamy sprawdzone receptury, wysoką jakość, ale też nadążamy za nowymi trendami. Na półce lodów tradycyjnych nasze produkty są ofertą premium.
Marka, oprócz klasycznych lodów robionych na pełnym mleku i śmietanie, ma też lody BIO, wegańskie z mlekiem sojowym oraz sorbetami zawierającymi 50 proc. owoców, słodzone stewią, z owocami sprowadzanymi np. z Brazylii albo wyselekcjonowanymi pistacjami z Włoch.
W Krakowie koncept ma dwie lodziarnie własne. Produkty Krakowskich Lodów z Lodziarni można też kupić w kilkunastu innych kawiarniach,m.in. w Warszawie, Zakopanem i Monachium. Teraz firma chce rozpocząć rozwój we franczyzie. Oferuje kilka modeli współpracy. Pierwszy to sprzedaż lodów wyłącznie na wynos. Potrzebny jest do tego lokal wielkości 15-30 m2, a kwota inwestycji zaczyna się w tym przypadku od 39 tys. zł. Druga opcja to klasyczna lodziarnia z salą konsumpcyjną. Lokal powinien mieć wówczas powierzchnię ok. 70 m2. Wydatek na taką lodziarnię to kwota minimum 100 tys. zł. Trzecim formatem jest wyspa lodowa. Tutaj należy się liczyć z inwestycją zaczynającą się od 80 tys. zł.
Lodziarnie można otwierać zarówno w galeriach handlowych, jak i w ruchliwych miejscach przy ulicach.
– W przypadku lokalizacji przyulicznej lokal musi mieć witrynę o szerokości minimum 2,2 m – podkreśla Tomasz Jenner.
Opłata wstępna wynosi 2,5 tys. zł. Nie ma miesięcznej opłaty franczyzowej.
– Przy realizacji zamówienia do kwoty faktury doliczamy natomiast 2 proc., które potem przeznaczamy na wydatki związane z marketingiem – dodaje Tomasz Jenner. – Lody produkujemy w naszej wytwórni w Krakowie i dostarczamy franczyzobiorcom gotowe i udekorowane. Do menu każdej lodziarni możemy dołączyć też produkty uzupełniające, np. gofry, naleśniki, desery lodowe, napoje.
Marka szuka franczyzobiorców w miastach liczących powyżej 100 tys. mieszkańców oraz w ośrodkach turystycznych. Według franczyzodawcy, zwrot z inwestycji powinien nastąpić w ciągu roku.
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży gastronomia
Am Am Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Berlin Döner Kebap
Restauracje szybkiej obsługi
Bestpresso
Automaty vendingowe do kawy i przekąsek
Beza Krówka Lody Rzemieślnicze
Lodziarnie
Bike Café
Mobilne kawiarnie rowerowe i lodziarnie
BuBu Bubble Tea
Bary z bubble tea
Burger King®
Restauracje szybkiej obsługi
Cafe Słodziak
Kawiarnie
Chinkalnia
Restauracje gruzińskie
Cochise Burger
Burgerownie
Cofix Poland
Kawiarnie
Costa Coffee
Kawiarnie
Cukrem i Solą
Bary/przyczepy z szybkim jedzeniem i kawą
Da Grasso
Pizzerie
DG Restauracje
Restauracje, bary, kawiarnie w wielu formatach
Dobra Pączkarnia
Cukiernie
Domino’s Pizza
Pizzerie
Doskoi
Restauracje japońskie
Express Pizza American Style
Pizzerie
FABBRICA Italian Comfort Food
Restauracje włoskie
Fit Cake
Cukiernie bez cukru, glutenu, laktozy
Fruitisimo
Bary z sokami
Gruby Benek
Pizzerie
Islak Burger
Burgerownie
KawoWiniarnia
Kawiarnie-winiarnie
Koku Sushi
Restauracje sushi
Krowa Mać Burgers
Burgerownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Le Pain Quotidien
Piekarnie-restauracje
Lody Bonano
Lodziarnie
Lviv Croissants
Piekarnie typu fast-food z croissantami
Maxipizza
Pizzerie
McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Migavka
Restauracje comfort food
Ministerstwo Śledzia i Wódki 2.0
Kluby z alkoholem i przekąskami
Mniami Ice Cream
Przyczepy gastronomiczne z lodami i deserami
Mokra Włoszka
Pizzerie
Mr. Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
New York Pizza Department
Pizzerie
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Restauracje-kluby eventowe
Night Burger
Burgerownie
OJOO
Kawiarnie samoobsługowe
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Mobilne cukiernie
PapaGyros
Grecki street food
Pijalnia Wódki i Piwa
Agencje płatnicze
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Kawiarnie
Pizza Hut
Pizzerie
Pizzeria Stopiątka
Pizzerie
Przybij Piątaka
Puby
Sahar Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Sayuri Sushi
Restauracje sushi
So Coffee
Kawiarnie
Stava
Dostawa posiłków i zakupów
Sulaiman Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Sushi Bistro
Restauracje sushi
Sushi Kushi
Restauracje sushi
Sushi Poke Go
Restauracje sushi
SushiRoll Bistro
Restauracje sushi
The Real Pizza Company
Pizzerie
The White Bear Coffee
Kawiarnie
Tibesti 2Go
Pizzerie
Tokyo Chessecake Bakery
Cukiernie
T-Pizza
Pizzerie
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
Lodziarnie
United Chicken
Restauracje szybkiej obsługi
Wendy’s
Restauracje szybkiej obsługi
Willisch
Lodziarnie
ZapieCKanki
Bary z zapiekankami
ŻarWok
Restauracje chińsko-amerykańskie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


