Lody w trzech odsłonach

Lody z prawdziwego mleka i śmietany, ale także wegańskie, w wersji bio, słodzone stewią – to oferta Krakowskich Lodów z Lodziarni, które właśnie ruszają z franczyzą.
Ta prowadzona rodzinnie marka funkcjonuje na rynku od 10 lat.
– To wtedy zacząłem rzemieślniczą produkcję lodów, według receptur, które dostałem od rodziców – mówi Tomasz Jenner, współwłaściciel konceptu Lody z Lodziarni. – Nasze lody są połączeniem tradycji i nowoczesności. Mamy sprawdzone receptury, wysoką jakość, ale też nadążamy za nowymi trendami. Na półce lodów tradycyjnych nasze produkty są ofertą premium.
Marka, oprócz klasycznych lodów robionych na pełnym mleku i śmietanie, ma też lody BIO, wegańskie z mlekiem sojowym oraz sorbetami zawierającymi 50 proc. owoców, słodzone stewią, z owocami sprowadzanymi np. z Brazylii albo wyselekcjonowanymi pistacjami z Włoch.
W Krakowie koncept ma dwie lodziarnie własne. Produkty Krakowskich Lodów z Lodziarni można też kupić w kilkunastu innych kawiarniach,m.in. w Warszawie, Zakopanem i Monachium. Teraz firma chce rozpocząć rozwój we franczyzie. Oferuje kilka modeli współpracy. Pierwszy to sprzedaż lodów wyłącznie na wynos. Potrzebny jest do tego lokal wielkości 15-30 m2, a kwota inwestycji zaczyna się w tym przypadku od 39 tys. zł. Druga opcja to klasyczna lodziarnia z salą konsumpcyjną. Lokal powinien mieć wówczas powierzchnię ok. 70 m2. Wydatek na taką lodziarnię to kwota minimum 100 tys. zł. Trzecim formatem jest wyspa lodowa. Tutaj należy się liczyć z inwestycją zaczynającą się od 80 tys. zł.
Lodziarnie można otwierać zarówno w galeriach handlowych, jak i w ruchliwych miejscach przy ulicach.
– W przypadku lokalizacji przyulicznej lokal musi mieć witrynę o szerokości minimum 2,2 m – podkreśla Tomasz Jenner.
Opłata wstępna wynosi 2,5 tys. zł. Nie ma miesięcznej opłaty franczyzowej.
– Przy realizacji zamówienia do kwoty faktury doliczamy natomiast 2 proc., które potem przeznaczamy na wydatki związane z marketingiem – dodaje Tomasz Jenner. – Lody produkujemy w naszej wytwórni w Krakowie i dostarczamy franczyzobiorcom gotowe i udekorowane. Do menu każdej lodziarni możemy dołączyć też produkty uzupełniające, np. gofry, naleśniki, desery lodowe, napoje.
Marka szuka franczyzobiorców w miastach liczących powyżej 100 tys. mieszkańców oraz w ośrodkach turystycznych. Według franczyzodawcy, zwrot z inwestycji powinien nastąpić w ciągu roku.
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej