Piotr i Paweł w katalogu firm

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Poznańska sieć sklepów spożywczych Piotr i Paweł, prężnie rozwijająca się w województwach: wielkopolskim, lubuskim oraz mazowieckim, zachęca potencjalnych biorców licencji do współpracy.


Wnętrze Piotra i Pawła przypomina
bardziej delikatesy niż supermarket

Historia firmy

Firma Piotr i Paweł powstała w 1990, gdy Eleonora Woś wraz z synami, Piotrem i Pawłem, rozpoczęła prowadzenie Delikatesów w centrum Poznania. W ciągu dwunastu lat powstała sieć 15 supermarketów.

Obecnie firma posiada 5 jednostek własnych, ulokowanych w Poznaniu, oraz 10 działających na zasadzie franchisingu. Wszystkie obiekty zapewniają klientom bogaty wybór artykułów spożywczych, owoców, warzyw, artykułów chemicznych, kosmetyków i sprzętu AGD. Powyższą ofertę uzupełniają sałatki i najwyższej jakości gatunki sera, mięsa, wędlin i ryb. Klient może także wybrać towary ekskluzywne z tzw. Półki Premium.

Ostatnią inwestycją franchisobiorcy Piotra i Pawła było otwarcie nowego supermarketu - delikatesów w Centrum Janki o powierzchni 2000 metrów kw. Sklep oferuje ponad 25 tysięcy produktów branży spożywczej i przemysłowej oraz stoisko cukiernicze.

Plany rozwoju

Firma planuje dalszą ekspansję na rynku spożywczym. Przedstawiciele sieci zapowiadają otwarcie kolejnych sklepów i rozpoczęcie działalności na terenie nowych województw, m.in. w zachodniopomorskim, kujawsko - pomorskim i pomorskim.

Zuzanna Rudzińska

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €