Plany francuskiej sieci handlowej Carrefour

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Prawo i Gospodarka poinformowało o najnowszych planach francuskiej sieci handlowej Carrefour. Zamierza ona w tym roku sfinalizować dwie rozpoczęte budowy hipermarketów w Gdańsku i Szczecinie. Planuje również otwarcie kolejnych 10 supermarketów pod logo Champion. By sprostać tym planom już w ub.r. Guy Yraeta, dyrektor generalny grupy zapowiedział, że na inwestycje w Polsce w latach 2000-2001 przeznaczono 1,7 mld zł. Przedstawiciele sieci twierdzą, że dzięki tym działaniom obroty firmy wzrosną z ok. 1,7 mld zł w 2000 r. do ok. 2,5 mld zł w br. Środki pochodzą z funduszy polskiego oddziału i francuskiej centrali. Sieć Carrefour stara się rozwijać swoje hipermarkety współpracując z firmami odpowiedzialnymi za stworzenie zaplecza rozrywkowego, np. kin, hal do gry w kręgle.

Dziennik przypomniał, że sieć Carrefouf jest od 1996 r. obecna w Polsce. Do tej pory firma zrealizowała inwestycje o wartości 2 mld zł. Obecnie działalność handlowa grupy obejmuje 16 supermarketów Champion oraz sieć 8 hipermarketów Carrefour. Ostatnia oddana do użytku inwestycja w Bytomiu pochłonęła 112 mln zł. Wznowiono także prace przy budowie czwartego w stolicy hipermarketu przy Dworcu Wileńskim, który będzie gotowy w 2002 r. Kolejnym strategicznym posunięciem firmy było przejęcie na jesieni 2000 r. sieci handlowej 28 supermarketów Globi belgijskiej firmy GB.

Więcej: Ewa Andrzejewska, Prawo i Gospodarka, 9 lutego 2001

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €