Luksusowe słodycze we franczyzie
Godiva należy do sieci franchisingowych specjalizujących się w sprzedaży towarów luksusowych. Sprzedaje towary najdroższe, ponieważ wypełnia lukę rynkową.
Sklepy Godiva sprzedają eksluzywne wyroby czekoladowe w Stanach Zjednoczonych i Europie. Klientami tych sklepów są z reguły turyści z zasobnymi portfelami.
Sklepy te znajdują się przy głównych ulicach handlowych i w strefach bezcłowych na lotniskach.
W ofercie znajdują się specjalne zestawy prezentowe. Charakterystyczne w asortymencie sklepu są słodycze związane z miastem lub państwem, w którym znajduje się dany sklep. Te zestawy są najczęściej kupowane przez turystów jako pamiątka z podróży. Jedynym wyjątkiem od tej reguły są turyści z Japonii.
Oprócz wszelkiego rodzaju wyrobów czekoladowych w ofercie znajdują się kawy i herbaty. Czekoladki Godiva mają kojarzyć się z czymś luksusowym, specjalną okazją.
Więcej: Monika Jarosz, Detal Dzisiaj, 26 września, s.16Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.

