Firma w panierce

Koncept Chilli Mili Your Favourite Chicken chce wykorzystać rosnący wśród Polaków apetyt na panierowanego kurczaka.
Chili Mili to koncept należący do rodzinnej firmy Mr. Hash, działającej w branży mięsnej od 1993 roku. Przez te wszystkie lata Mr. Hash przygotowywał m.in. hamburgery, kebaby, gyrosy, które sprzedawał do lokali gastronomicznych. Kilka lat temu wprowadził też na rynek panierkę do kurczaka Holly Powder – i to właśnie stało się inspiracją do powstania franczyzy. Pod szyldem Chilli Mili można otwierać lokale specjalizujące się w panierowanym kurczaku. W tej chwili działają już dwa, kolejne dwa (we Wrocławiu i Garwolinie) są w przygotowaniu.
Franczyzodawca pomaga przygotować projekt technologiczny oraz aranżacyjny lokalu.
– Staramy się tak zaprojektować całą linię technologiczną, by franczyzobiorca miał optymalnie urządzone stanowisko pracy, a jednocześnie nie wydawał pieniędzy na zbędne sprzęty i urządzenia – mówi Beata Terlikowska z firmy Mr. Hash. – Wspieramy także franczyzobiorcę w przygotowywaniu kampanii marketingowej, pomagającej w promocji restauracji. Szkolimy jego i personel, m.in. z zarządzania biznesem, przygotowywania menu, które w całości opracowujemy dla naszej sieci.
Bar powinien mieć powierzchnię minimum 40 m2. Szacowana kwota inwestycji to 60-70 tys. zł. Nie ma opłat franczyzowych, ani opłaty licencyjnej. Lokale natomiast zaopatrują się u franczyzodawcy w kluczowy produkt, czyli panierkę do kurczaka.
Istnieje też możliwość innej formy współpracy z Mr. Hash.
– Jeśli ktoś chce otworzyć lokal pod własnym szyldem, bo np. nie stać go na taką inwestycję, jakiej wymagają standardy naszej sieci, to także możemy mu w tym pomóc, przygotować projekty, doradzić w sprawie menu – wyjaśnia Beata Terlikowska. – Natomiast on zobowiązuje się do kupowania u nas panierki. Nie jest jednak zobowiązany do trzymania się wyłącznie „kurczakowego” menu, może wprowadzać dodatkowe produkty, np. kebab czy pizzę.
Polakom panierowany kurczak kojarzy się dzisiaj głównie ze światowym potentatem, czyli KFC. Czy mniejsze lokale są w stanie konkurować z takim gigantem?
– Mogą to zrobić, pod warunkiem, że nie będą się starały upodobnić do KFC, ale przeciwnie – odróżnić od niego – uważa Beata Terlikowska. – My tak robimy, wprowadzając chociażby bardziej zróżnicowane menu, np. kanapki nie tylko z kurczakiem, ale i grillowanym boczkiem, rukolą, ziarnami słonecznika. Staramy się też, by nasze lokale urządzać w bardziej slow foodowym, niż fast foodowym stylu.
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej