Marka z Malezji

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Brain Child learning powstała w Malezji w 2005 roku. Gdy jej twórcy postanowili rozwijać sieć również w Europie, otworzyli oddział w Niemczech. Firma prowadzi zajęcia pozaszkolne dla dzieci w wieku 7-15 lat. Warsztaty mają na celu m.in. powiększyć potencjał umysłowy oraz ogólne umiejętności dziecka, wzmocnić jego możliwości zapamiętywania i koncentracji, pewność siebie, nauczyć radzenia sobie ze stresem, pozytywnego myślenia, szybszego rozwiązywania problemów.

Stwierdzono, że mózg jest pod wieloma względami podobny do mięśnia. Może być intensywnie trenowany i przystosowuje się oraz ewoluuje w oparciu o otrzymywane bodźce. I tak jak każdy jest w stanie zmieniać kształt swojego ciała i poprawiać wyniki sportowe poprzez trening fizyczny, po jakimś czasie poznawczy trening mózgu pozwala każdemu znacznie zwiększyć sprawność umysłową poprzez tworzenie nowych neuronów i tworzenie nowych ścieżek neuronowych. Na podstawie naszych badań opracowaliśmy szereg programów dla dzieci, które będą nie tylko w pełni rozwijać mózg, ale także skupiają się na poprawie językowej, myślenia logicznego, a nawet usprawniają pisanie odręczne – mówi Tushar Kansagara, franczyzodawca Brainy.

Osoba zainteresowana współpracą może kupić masterlicencję za 700 tys. zł lub zdecydować się na otwarcie pojedynczej szkoły. Wówczas kwota inwestycji znacznie spada, nawet do 125 tys. zł. Jeśli przedsiębiorca prowadzi już centrum nauczania, będzie ona jeszcze niższa. Po podpisaniu umowy franczyzowej, franczyzobiorca otrzymuje know-how prowadzenia biznesu pod marką Brainy, szkolenia (m.in.: administracyjne, z programów treningowych, szkolenie techniczne dla trenerów, ze sprzedaży i marketingu). Centrala firmy szacuje, że szkoła powinna być rentowna, gdy będzie do niej uczęszczać więcej niż 75 uczniów. Natomiast zwrot z inwestycja powinien nastąpić po 9-12 miesiącach od otwarcia. Franczyzodawca rekomenduje otwieranie szkół Brainy na osiedlach mieszkaniowych w miastach zamieszkałych przez ponad 100 tys. mieszkańców. Optymalny lokal powinien mieć 80-90 m2. W Polsce działa już jedno centrum Brainy w Warszawie. W sumie jest ich ponad 700 w 12 krajach świata.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €