Marka z Malezji

Franczyzodawca Brainy chce otworzyć siedem szkół w Polsce do końca 2017 roku.
Brain Child learning powstała w Malezji w 2005 roku. Gdy jej twórcy postanowili rozwijać sieć również w Europie, otworzyli oddział w Niemczech. Firma prowadzi zajęcia pozaszkolne dla dzieci w wieku 7-15 lat. Warsztaty mają na celu m.in. powiększyć potencjał umysłowy oraz ogólne umiejętności dziecka, wzmocnić jego możliwości zapamiętywania i koncentracji, pewność siebie, nauczyć radzenia sobie ze stresem, pozytywnego myślenia, szybszego rozwiązywania problemów.
– Stwierdzono, że mózg jest pod wieloma względami podobny do mięśnia. Może być intensywnie trenowany i przystosowuje się oraz ewoluuje w oparciu o otrzymywane bodźce. I tak jak każdy jest w stanie zmieniać kształt swojego ciała i poprawiać wyniki sportowe poprzez trening fizyczny, po jakimś czasie poznawczy trening mózgu pozwala każdemu znacznie zwiększyć sprawność umysłową poprzez tworzenie nowych neuronów i tworzenie nowych ścieżek neuronowych. Na podstawie naszych badań opracowaliśmy szereg programów dla dzieci, które będą nie tylko w pełni rozwijać mózg, ale także skupiają się na poprawie językowej, myślenia logicznego, a nawet usprawniają pisanie odręczne – mówi Tushar Kansagara, franczyzodawca Brainy.
Osoba zainteresowana współpracą może kupić masterlicencję za 700 tys. zł lub zdecydować się na otwarcie pojedynczej szkoły. Wówczas kwota inwestycji znacznie spada, nawet do 125 tys. zł. Jeśli przedsiębiorca prowadzi już centrum nauczania, będzie ona jeszcze niższa. Po podpisaniu umowy franczyzowej, franczyzobiorca otrzymuje know-how prowadzenia biznesu pod marką Brainy, szkolenia (m.in.: administracyjne, z programów treningowych, szkolenie techniczne dla trenerów, ze sprzedaży i marketingu). Centrala firmy szacuje, że szkoła powinna być rentowna, gdy będzie do niej uczęszczać więcej niż 75 uczniów. Natomiast zwrot z inwestycja powinien nastąpić po 9-12 miesiącach od otwarcia. Franczyzodawca rekomenduje otwieranie szkół Brainy na osiedlach mieszkaniowych w miastach zamieszkałych przez ponad 100 tys. mieszkańców. Optymalny lokal powinien mieć 80-90 m2. W Polsce działa już jedno centrum Brainy w Warszawie. W sumie jest ich ponad 700 w 12 krajach świata.
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej