Pomysłu na biznes szukaj w Katowicach
Regionalne targi franczyzy „Pomysł na firmę” dobiegły końca. Kto znalazł sposób na biznes, a kto pozyskał franczyzobiorców?
Katowice na dwa dni stały się stolicą polskiej franczyzy. Stolica Górnego Śląska po raz drugi gościła regionalne targi Pomysł na firmę. Jeszcze w sobotę poszukiwacze biznesowych inspiracji mogli zapoznać się z ofertą blisko 70 dawców licencji. Dla właścicieli marek sieciowych była to zaś świetna okazja, by zaprezentować swój biznesowy koncept i szansa na poznanie przyszłych partnerów. Najbliższe targi franczyzy odbędą się w październiku, w warszawskim Pałacu Kultury i Nauki.
– Zainteresowanie naszą franczyzą przeszło nasze oczekiwania. Odbyliśmy wiele rozmów z potencjalnymi franczyzobiorcami i myślę, że cześć z tych kontaktów zaowocuje współpracą w niedalekiej przyszłości – mówi Dawid Płuciennik, franczyzodawca marki Pierrot.
:
Katowickie targi przyciągają odwiedzających nie tylko z lokalnego rynku, ale też spoza Górnego Śląska. Z roku na rok rośnie liczba gości, którzy na targi przychodzą z jasno sprecyzowanymi oczekiwaniami wobec biznesu na licencji.
Katowickie targi przyciągają odwiedzających nie tylko z lokalnego rynku, ale też spoza Górnego Śląska. Z roku na rok rośnie liczba gości, którzy na targi przychodzą z jasno sprecyzowanymi oczekiwaniami wobec biznesu na licencji.
– O własnym biznesie we franczyzie myślę już od dłuższego czasu, zdecydowałem, że chcę otworzyć restaurację. Przejrzałem listę wystawców i na targi przyszedłem, żeby porozmawiać o szczegółach współpracy z wybranymi franczyzodawcami – mówi Piotr Dębowski, odwiedzający z Gliwic.
:
Jedną z najliczniej reprezentowanych branż podczas regionalnych targów Pomysł na firmę jest gastronomia.
– Na pierwsze targi Pomysł na firmę pojechaliśmy z ciekawości – mówi Artur Kołecki, dyrektor ds. rozwoju Yasumi. – Okazały się one bardzo owocne, poznaliśmy tam naszych franczyzobiorców. Dwie nowe placówki, które są owocem tych targów już funkcjonują, spodziewamy się jeszcze otwarcia dwóch kolejnych.
Podczas indywidualnych rozmów na stoiskach kandydaci na franczyzobiorców dowiedzą się co zapewniło sukces rynkowy oferowanego konceptu.
Targi "Pomysł na firmę" są również idealnym miejscem dla wszystkich, którzy dopiero zaczynają zgłębiać tajniki rynku franczyzy. Swoją wiedzę na ten temat można pogłębić uczestnicząc w wykładach na forum szkoleniowym. Wśród prelegentów są franczyzodawcy, eksperci firmy doradczej PROFIT system i Polskiej Organizacji Franczyzodawców. Wykłady poświęcone były m.in. biznesplanowi franczyzowej firmy, aktualnym trendom i modom w licencyjnym biznesie, a także zagadnieniom związanym z poczukiwaniem odpowiedniej lokalizacji dla własnej firmy. Na targach pojawił się również gość specjalny – Marcin Hakiel, właściciel szkół tańca "Hakiel Akademia Tańca" i zawodowy tancerz, który opowiedział o swoich biznesowych doświadczeniach.
ZOBACZ W KATALOGU

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

DlaWas.info

epaka.pl

Gruby Benek

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Mail Boxes Etc.

Metrohouse

New York Pizza Department
Pizzerie

Pizzeria Stopiątka

Play

Re/Max Polska

Signarama

Subway

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Żabka
Sklepy typu convenience
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...