Pieniądze z naleśników

Właściciel marki Pan Naleśnik zapewnia, że posiada know-how, które umożliwia barom osiągnięcie rentowności już po trzech miesiącach od otwarcia.
Lokal franczyzwoy w każdym dużym mieście, a w tym roku przynajmniej kilka nowych barów – taki cel wyznaczyła sobie Ewa Tatara, właścicielka baru pod marką Pan Naleśnik, który prowadzi od trzech lat. – Pomysł był prosty – stworzyć miejsce, w którym będzie panowała ciepła, domowa atmosfera i w którym można zjeść coś smacznego a zarazem zdrowego – mówi właścicielka firmy. Zapewnia, że potrawy serwowane w jej barze składają się ze świeżych, naturalnych składników. – Unikamy chemii i wszystko robimy sami, na miejscu. Składników do tworzonych przez nas potraw dostarczają regionalni producenci – mówi Ewa Tatara.
Jej zdaniem to jeden z najważniejszych elementów, które wyróżniają bar Pana Naleśnika na rynku. Oprócz naleśników firma oferuje także m.in. zupy, tarty i ciasta. Przyszli franczyzobiorcy będą musieli trzymać się ustalonego menu i receptur.
– Jestem jednak także otwarta na nowe pomysły odnośnie potraw wprowadzanych do menu. Jednak za każdym razem franczyzobiorca będzie musiał go ze mną skonsultować – mówi Ewa Tatara.
Dodaje, że szuka franczyzobiorców, którzy mają serce do gastronomii.
– To nie mogą być ludzie, którzy chcą tylko zainwestować pieniądze. Bez zaangażowania w ten biznes trudno będzie osiągnąć sukces – tłumaczy właścicielka Pana Naleśnika. Zapewnia, że zaangażowanie i stosowanie się do jej know-how sprawi, że nowo otwarty bar powinien być rentowny już po trzech miesiącach od otwarcia.
– Sama potrzebowałam tylko tyle czasu, żeby zacząć wychodzić na swoje – opowiada Ewa Tatara.
Tyle też czasu będą mieli franczyzobiorcy na rozruch, zanim będą musieli płacić stałą opłatę na rzecz franczyzodawcy w wysokości 1,5 tys. zł miesięcznie (1,2 tys. zł opłaty bieżącej i 300 zł marketingowej).
Kosz opłaty franczyzowej wynosi 10 tys. zł (płatna jednorazowa). Na inwestycję trzeba mieć 100-150 tys. zł. Franczyzodawca szacuje, że remont i adaptacja lokalu będzie kosztować około 40 tys. zł, o ile będzie on już przystosowany do potrzeb gastronomii. Optymalny lokal powiniem minimum 55 m2 (plus miejsce na letni ogródek) i znajdować się w centrum miasta.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...