Pieniądze z naleśników

Właściciel marki Pan Naleśnik zapewnia, że posiada know-how, które umożliwia barom osiągnięcie rentowności już po trzech miesiącach od otwarcia.
Lokal franczyzwoy w każdym dużym mieście, a w tym roku przynajmniej kilka nowych barów – taki cel wyznaczyła sobie Ewa Tatara, właścicielka baru pod marką Pan Naleśnik, który prowadzi od trzech lat. – Pomysł był prosty – stworzyć miejsce, w którym będzie panowała ciepła, domowa atmosfera i w którym można zjeść coś smacznego a zarazem zdrowego – mówi właścicielka firmy. Zapewnia, że potrawy serwowane w jej barze składają się ze świeżych, naturalnych składników. – Unikamy chemii i wszystko robimy sami, na miejscu. Składników do tworzonych przez nas potraw dostarczają regionalni producenci – mówi Ewa Tatara.
Jej zdaniem to jeden z najważniejszych elementów, które wyróżniają bar Pana Naleśnika na rynku. Oprócz naleśników firma oferuje także m.in. zupy, tarty i ciasta. Przyszli franczyzobiorcy będą musieli trzymać się ustalonego menu i receptur.
– Jestem jednak także otwarta na nowe pomysły odnośnie potraw wprowadzanych do menu. Jednak za każdym razem franczyzobiorca będzie musiał go ze mną skonsultować – mówi Ewa Tatara.
Dodaje, że szuka franczyzobiorców, którzy mają serce do gastronomii.
– To nie mogą być ludzie, którzy chcą tylko zainwestować pieniądze. Bez zaangażowania w ten biznes trudno będzie osiągnąć sukces – tłumaczy właścicielka Pana Naleśnika. Zapewnia, że zaangażowanie i stosowanie się do jej know-how sprawi, że nowo otwarty bar powinien być rentowny już po trzech miesiącach od otwarcia.
– Sama potrzebowałam tylko tyle czasu, żeby zacząć wychodzić na swoje – opowiada Ewa Tatara.
Tyle też czasu będą mieli franczyzobiorcy na rozruch, zanim będą musieli płacić stałą opłatę na rzecz franczyzodawcy w wysokości 1,5 tys. zł miesięcznie (1,2 tys. zł opłaty bieżącej i 300 zł marketingowej).
Kosz opłaty franczyzowej wynosi 10 tys. zł (płatna jednorazowa). Na inwestycję trzeba mieć 100-150 tys. zł. Franczyzodawca szacuje, że remont i adaptacja lokalu będzie kosztować około 40 tys. zł, o ile będzie on już przystosowany do potrzeb gastronomii. Optymalny lokal powiniem minimum 55 m2 (plus miejsce na letni ogródek) i znajdować się w centrum miasta.
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej